به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ افزود: امروزه روابط عمومیها به جایگاه حقیقی خود دست یافته و با خارج شدن از پوسته سنتی و استفاده از روشهای نوین ارتباطی نقش بسیار مهمی در سازمانها و نهادها ایفا میکنند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور به مدد نیروهای توانمند خود در ادارات روابط عمومی این دانشگاه در سراسر کشور، با یک سیاستگذاری متمرکز و تنوع افکار و سلیقهها، به درستی توانست جایگاه این دانشگاه را در بین مردم تبیین کند.
وی با عنوان اینکه مدیران روابط عمومی در تعامل مثبت و پاسخگوی مسائل دانشجویان هستند، تاکید کرد: محتواهایی که در طول یکسال گذشته و در ایام شیوع بیماری کرونا برای اطلاع رسانی به دانشجویان توسط روابط عمومی تولید شد و از طریق ابزارهای نوین به دست دانشجویان رسید، توانست ضمن اطلاع رسانی به موقع، نمایشی از واقعیتهای درون دانشگاه را به بهترین شکل در معرض دید دانشجویان قرار دهد.
محمدرضا زمانی تاکید کرد: روابط عمومی، تنها پل ارتباطی رسمی در دانشگاه پیام نور با بدنه دانشگاه و رسانهها است و همین مسئله موجب انسجام فعالیتها و همچنین تبیین جایگاه دانشگاه به عنوان یک شخصیت واقعی حقوقی شده است.
وی با عنوان اینکه ارتقای اعتبار و جایگاه روابط عمومیها ضرورتی انکارناپذیر است؛ اظهار داشت: حفظ استقلال روابط عمومی مهمترین مسئلهای است که باید مورد توجه قرار گیرد و حضور مدیران روابط عمومی دوشادوش مدیران در نشستها و همچنین در تمامی مسائل مربوط به دانشگاه کمک میکند که افکار و سیاستهای دانشگاه به شکل مطلوب و مستقیم اطلاع رسانی شود.
رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از فعالیتهای موثر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور که مسئولیت حساس و سنگینی را بر دوش دارند؛ افزود: نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی بسیار موثر بوده و دانشگاه پیام نور خود را موظف میداند در جهت تقویت هر چه بیشتر ادارات روابط عمومی اهتمام ورزد و با بررسی مسائل و مشکلات آنها، راهکارهای موثر را برای پیشبرد بهتر و اطلاع رسانی دقیقتر فعالیتهای دانشگاه ارائه کند.