به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش منابع خبری، این سریال از لحاظ محبوبیت و قیمت تقریبا پایین یعنی ۲۱.۴ میلیون دلار متمایز است. در عین حال سطح تأثیر پروژه ۸۹۱ میلیون دلار جمعآوری کرده است. این شاخص برای تعیین موثر بودن محصول استفاده میشود.
بر اساس ارزیابیهای شرکت طی ۲۳ روز اول پس از پخش دو دقیقهای سریال تقریبا ۱۳۲ میلیون نفر آن را تماشا کردهاند. ضمن اینکه ۸۹ درصد آنها کسانی هستند که دنبال کردن سریال را شروع کردهاند و حداقل ۷۵ دقیقه را مقابل صفحه نمایش گذراندهاند. ۶۶ درصد بینندگان (۸۷ میلیون) تمام قسمتها را در دوره مشخص شده نگاه کردهاند.
بازی مرکب توسط سرویس نتفلیکس در ۹۰ کشور جهان پخش میشود. این سریال شخصیتهایی را دنبال میکند که با مشکلات مالی روبهرو میشوند و به جزیرهای میروند تا در بازیهایی برای زنده مانده شرکت کنند.
گفتنی است، کیهان پیش از این در نقدها و تحلیلهایی درباره سریال «بازی مرکب» تأکید کرده بود که این سریال بهرغم رویکرد محتوایی در انتقاد از سرمایهداری، اما خودش نوعی ابزار بازتولید سرمایه هم محسوب میشود.