کد خبر:۹۷۵۴۶۷
برای آماده‌سازی ورود به بازارکار؛

دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول با محوریت آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار نیمه دوم آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول توسط باشگاه مهارت و اشتغال دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دیجی اکسپرس (یکی از مجموعه‌های اصلی دیجی کالا) با تکیه بر تجارب اساتیدی از صنعت با محوریت آموزش دقیق و اصولی مدیریت محصول، در نیمه دوم آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیریت محصول، همکاری با مدرسین از صنعت، طراحی تسک و پروژه به همراه هر فصل، ارائه نمونه‌هایی از محصولات واقعی، ارائه فرصت کارآموزی و اشتغال در مجموعه‌های دیجی‌کالا، برگزاری کلاس‌های تعاملی و طراحی شده برای فضای آنلاین، بازدید میدانی از مجموعه‌های دیجی‌کالا، همراهی دانشجویان در فرآیند یادگیری با انجام تسک‌های آموزنده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های نرم مرتبط با مدیریت محصول و ... از برنامه‌های این دوره است.

در این دوره مباحثی از جمله تعیین استراتژی محصول، فرصت ها، جایگاه بازار محصول، تعریف محصول، طراحی و توسعه محصول، استراتژی بازاریابی محصول و لانچ محصول و بهبود مستمر و در نهایت رشد در ۳۲ ساعت آموزش تخصصی، ۸ ساعت حل تمرین و پروژه و همچنین ۱۰ ساعت آموزش تخصصی مهارت نرم ارائه می‌شود.

۵۰ ساعت آموزش تخصصی مطابق با استاندارد‌های بین المللی، ارائه مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان بازدید میدانی از مجموعه‌های دیجی‌کالا و فرصت کارآموزی و جذب در مجموعه‌های دیجی‌کالا از مزیت‌های حضور در این دوره بشمار می‌رود.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس skillclub.aut.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار