پشت پرده ارتباط شرکت بازاریابی شبکه‌ای بادران گستران و رمز ارز کینگ مانی چیست؟!
شبکه فساد | بخش سوم؛
اطلاعات موجود در تارنمای ارز دیجیتالی کینگ مانی نشان از ارتباط میان مدیران شرکت بادران گستران با این ارز دیجیتالی دارد.
تعداد نظرات: ۳
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
شرکت بادران از اولین سالِ شروع فعالیت داره کلاهبرداری میکنه تا امروز
با این تفاوت که هر چند وقت یکبار، شیوه ی کلاهبرداری شو تغیر میده
و همه ی این پولا رو خانواده ی قربانیان به جیب میزنن که ایشالله خرج مرگ و میر و کفن و دفن شون یشه

و همینطور متاسفام برای مردمِ احمقِ این جامعه که گولِ این بادرانی های پیزوری رو میخورن

اینا به عشق بنز و بی ام وه و پشکل میان مخ شماها رو میخورن با کلی وعده های چرت و پرت و تهشم که کل زندگیتونو باختین یه دلیل میارن که تقصیر و بندازن گردن خودتون . مراقب باشین تو پاچه تون نره. هرکی دییدین تو بادرانه ازش فرار کنین . اینا از غیب میان و فوق العاده مهربون، میخان بیان شما رو پولدار کنن (ارواح ننه شون)
خ سلمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
سلام ، خدا این بادران و لیدرهاشو نابود کنه ،چه کلاه بزرگی سرما گذاشتن و پولامونو ازمون گرفتن.
گزارش خیلی خوبی بود ،امیدوارم این بادران و لیدرهاش رسوا بشن ،این کلاهبردارها ودزدای مدرن
rezmah
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
از این سایت کمال تشکر را دارم که خیلی خوب به رسالت خبری توجه ویژه داره . اما اگر امکانش هست با توجه به رسالت خبری که دارین پیگیر افرادی که پولهایی به مراتب بیشتر در بورس و ارزهای دیجیتال از جمله شت کویین هایی که یکشبه میان و میرن باشین .
مطمئنا اگر طرف حساب این ارزها و شت کویین ها شرکت خاصی در ایران بود الان جلو اونها هم صف کشیده بودند. در ثانی شرکت بادران هیچ اصرار و سفارشی در سرمایه گذاری روی این ارز نداشته است. در واقع این تیمها هستند که توهم یک شبه پولدار شدن اونها رو از مسیر بازاریابی شبکه ای منحرف کرده و تمرکزشونو روی سرمایه گذاری رو ی ارزی کردن که فقط در یک صرافی اونم نه معتبر وجود داشت . من هم به عنوان یک بازاریاب وقتی سود سرمایه گذاری در این ارز را دیدم خواستم سرمایه گذاری کنم و وقتی با لیدرم مشورت کردم گفت صاحب اختیاری ولی اینو بدون که سرمایه گذاری دوسر دارد یکی سود و یکی زیان و این یک ارز نوپاست و در آینده افت و خیز زیادی داره و تو باید تمرکزتو بذاری روی بازاریابی شبکه مبنی بر ام ال ام یا همون شبکه سازی بر مبنای فروش و مصرف کالا که من با این کار درآمد خوبی رو تجربه کردمو اونجا فهمیدم یک تیم خوب چقدر اهمیت داره.
در ادامه ... توجه ..... موسسه میزان . فرشتگان . شرکتهای یکشبه . بورس . ارزهای دیجیتال . پدیده . یونیک فایننس . و خیلی از شرکتهایی که در غالب یک سایت از بیرون کشور دارند اداره میشن.و پولهای نجومی از جیب ملت می برند. نقطه مشترک همه اینها *مردم ساده لوح هستند* . و اینها هستند که باید مجرم شناخته بشن و محاکمه بشن. اینهایی که توهم پولدار شدن بدون تلاش دارند. اینهایی که تمام تقصیرها و تجارب خودخواهانه و منفی خود را میخواهند گردن دنیا بیاندازن و گوششان هم اصلا بدهکار نیست. من افتخار میکنم به شرکت بادران که با تولید کالای ملی و ایجاد بستر کار و کار آفرینی چه در عرصه سنتی و چه در عرصه نوین سعی دارد این اقتصاد به گل نشسته را رونقی ببخشد. حداقل اگر اشتباهاتی داشته میدانم سعی در ساختن بهترینها را هم برای این مرزو بوم دارد. نه شرکتها و کسانی که فقط در پی تخریب این مردم و مرز و بوم هستند. شرکت بادران را از کسانی نپرسید که سودجو بوده اند و هستند . از آنهایی که توهم یکشبه پولدار شده داشتند نپرسید. از کسانی بپرسید که بواسطه کار در این شرکت و کارخانه هایش گذران زندگی میکنند و از بازاریابانی بپرسید که با یک روش اصولی و بدور از هر توهمی با تلاش و رشد مهارتهایشان توانسته اند با درامد و رشد شخصی خوبی برسند و برسانند. خدا را شکر.
ارسال نظرات
آخرین اخبار