کد خبر:۹۷۸۸۷۵
مسکنی مطرح کرد؛

شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم

معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی مسکنی، امروز درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اعلام کرد: تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی‌ها گفت: افزایش کمی و کیفی تعاونی‌ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.

مسکنی تاکید کرد: برگزاری مجامع تعاونی‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه‌های فساد خیز در تعاونی‌ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (از طریق اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می‌شود.

وی افزود: وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه‌های خود آغاز می‌کند.

گفتنی است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان‌های شماره یک و دو فعالیت می‌کند.

در این بازدید بهرام درستکار، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال‌های ۹۰ تا ۹۹ ارائه کرد.

تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ۳ هزار و ۱۹۵ نفر عضو است.

در حال حاضر ۳ هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی مصرف با بیش از ۵ هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش‌های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار