خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی
یک کارشناس انرژی در گفت‌وگو با دانشجو:

شرایط برق، تابستان سال آینده بدتر می‌شود/ صنایع به سمت تولید برق حرکت کنند

محمدصادق مهرجو گفت: امسال با مصرف نزدیک به ۸۰ هزار مگاوات برق رکورد تازه‌ای را در مصرف این انرژی به ثبت رساندیم. در صورتی که متوسط راندمان نیروگاه‌های حرارتی ما نهایتا ۳۰ درصد است.
در گفتگو با خبرگزاری دانشجو

عباسی: «سامانه خودنویس» به کاهش هزینه‌ها و افزایش شفافیت در بازار مسکن کمک می‌کند

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم سامانه خودنویس این است که افراد پس از ثبت قرارداد، می‌توانند کد رهگیری دریافت کنند که این موضوع باعث می‌شود قرارداد‌ها به‌صورت رسمی و قانونی مورد استناد قرار گیرند.

بسیج برای اعزام تیم‌های درمانی جدید به لبنان آماده است

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان این که در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه در لبنان گروه اول درمانی را جهت امدادرسانی به مجروحین با هماهنگی نهاد‌های مرتبط به لبنان اعزام کردیم، از آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای اعزام تیم‌های درمانی بعدی به لبنان خبر داد.
در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل؛

قالیباف: نحوه قانونگذاری باید اصلاح شود / تصمیمی خارج از برنامه هفتم اخذ نشود

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اصلاح نحوه اجرای قانون و قانونگذاری تأکید کرد که با هدف حل مشکلات مردم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود، زیرا برنامه هفتم میثاق ملی است.
ستادکل نیرو‌های مسلح:

رژیم صهیونیستی باید تاوان اشتباه احمقانه و رذیلانه خود در ترور شهید هنیه را بدهد

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: به آمریکای جنایتکار و رژیم دست‌نشانده جعلی آن در منطقه هشدارمی دهیم گذر زمان بر اراده ایران مبنی بر خونخواهی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه خللی ایجاد نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی کودک‌کش باید تاوان اشتباه احمقانه و رذیلانه خود و زیاده‌خواهی نظام سلطه را بدهد.
با حکم رهبر انقلاب اسلامی،

حجت‌الاسلام فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجةالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.
در دیدار جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس

پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما حرف زور را نخواهیم پذیرفت

مسعود پزشکیان گسترش تعامل و روابط با همه کشور‌های دنیا بر اساس احترام متقابل را محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

روایت فداکاری شهید جلال اسدی در شورای شهر تهران / نام‌گذاری خیابانی به نام خادم الحسین در شهر بجنورد +فیلم

عضو شورای شهر تهران گفت: در اربعین امسال، اتفاقی برای زائران اباعبدالله (ع) افتاد در یکی از هتل‌هایی که مستقر بودند، عزیزی به نام آقای جلال اسدی، که از بجنورد رفته و آشپز بود، متوجه می‌شود که در ساختمان هتل کناری آتش‌سوزی رخ داده است؛ او شجاعانه خود را به دل آتش می‌زند و دچار سوختگی ۵۲ درصدی می‌شود.
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی