کد خبر:۱۰۰۵۹۱۳
در دانشگاه تهران؛

امکان اعلام اینترنتی خرابی‌ها و نیاز‌های تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شد

همزمان با از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران و اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها، امکان اعلام اینترنتی خرابی‌ها و نیاز‌های تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعلام خرابی‌ها و موارد نیازمند تعمیر و تجهیز در خوابگاه‌های دانشجویی، همواره یکی از موارد زمانبر و وقت‌گیر برای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها بوده است؛ از این رو برای تسهیل در اعلام خرابی‌ها و تسریع در رفع معایب خوابگاه‌های دانشجویی، در فروردین ماه ۱۴۰۱ و همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، امکان اعلام اینترنتی خرابی‌ها و نیاز‌های تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شده است.

دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با ورود به بخش در نظر گرفته شده در سامانه گلستان، تقاضای خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی موردنظر خود را ثبت و نتیجه آن را ملاحظه کنند.

ارائه به موقع، سریع و آسان خدمات به دانشجویان از اهداف راه‌اندازی «سامانه درخواست خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی خوابگاه‌های دانشگاه تهران» است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار