کد خبر:۱۰۳۸۴۷۱

طراحی پلتفرم‌های آموزشی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

یکی از شرکت‌های استارت‌آپی‏، پلتفرم‌های آموزشی را برای ارتقای سازمان‌ها و شرکت‌ها پیاده‌سازی کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خببرگزاری دانشجو، محمدمهدی ربانی، رئیس هیئت مدیره یک شرکت استارت‌آپی ایجاد پلتفرم آنلاین و شبکه آموزشی را از دستاورد‌های این شرکت نام برد و گفت: یکی از ماموریت‌هایی که برای خود تعریف کرده ایم، توسعه مهارت‌های کاربردی و تخصصی برای تمام کارمندان شرکت‌ها در همه نقاط کشور به صورت همزمان و در جهت رفع چالش‌های شرکتی است. این امر با استفاده از روش‌های نوین و همچنین پلتفرم‌های موبایلی و سایر اپلیکیشن‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: فروش، بازاریابی، مدیریت و تحلیل محتوا و مدیریت و رهبری، از جمله دوره‌هایی است که برای آموزش آن برنامه‌ریزی‌های مستمری اجرایی شده است و در حال حاضر، بازار محتوا، یکی از فراگیرترین‌های بازار‌های روبه‌رشد در دنیا است و شرکت‌های دانش‌بنیان مختلفی نیز در کشور بر روی این حوزه متمرکز شده‌اند.

ربانی، کوچینگ، مدیریت و رهبری را از دیگر مسیر‌های کاری این شرکت دانست و یادآور شد: دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی، هوش مالی، کسب و کار‌های آنلاین و موفقیت از دیگر حوزه‌هایی است که بر آن متمرکز شده ایم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار