آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۴۱۶۷۸

حمله سایبری به بانک بزرگ استرالیایی/ اطلاعات ۱۰ میلیون مشتری لو رفت

مدی‌بانک استرالیا امروز اعلام کرد که در یک حمله سایبری اطلاعات ۹.۷ میلیون مشتری به سرقت رفته، اما قصد ندارد به مجرمین باج بدهد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مدی‌بانک استرالیا که بزرگ‌ترین بیمه‌کننده حوزه سلامت در این کشور به شمار می‌رود، امروز اعلام کرد که قصد ندارد به مجرمان سایبری که اطلاعات ۹.۷ میلیون مشتری این بانک را سرقت کرده‌اند، باج بدهد.

مدی‌بانک تایید کرده که نام، تاریخ تولد، آدرس، شماره تلفن و ایمیل ۹.۷ میلیون مشتری این بانک در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.

به طور کلی اخیراً شاهد افزایش حملات سایبری در استرالیا هستیم به گونه‌ای که دولت این کشور گزارش داده که در هر ۷ دقیقه یک حمله سایبری در این کشور اتفاق می‌افتد.

دیوید کوکزکار، مدیرعامل مدی بانک می‌گوید: بر اساس مشاوره ارائه‌شده از سوی کارشناسان تیم حفاظت سایبری، معتقدیم در صورتی که به حمله‌کنندگان سایبری باج بدهیم، شانس کمی وجود دارد که آن‌ها اطلاعات مشتریان ما را منتشر نکرده و به ما بازگردانند.

کوکزکار افزود: اگر به هکر‌ها باج بدهیم این مسئله می‌تواند آن‌ها را به اخاذی مستقیم از مشتریان و ضربه زدن به افراد بیشتر تشویق کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار