آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۶۳۴۶۹

آرم نوکیا پس از ۶۰ سال تغییر کرد

برای نخستین بار در ۶۰ سال گذشته، شرکت نوکیای فنلاند تصمیم گرفته لوگو (آرم) خود را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، شرکت تولید تجهیزات مخابراتی نوکیای فنلاند اعلام کرد که برای نخستین‌بار در ۶۰ سال گذشته، لوگویش را تغییر می‌دهد.

در لوگوی جدید رنگ آبی که در لوگوی قبلی مورد استفاده قرار گرفته بود با چند رنگ دیگر جایگزین شده است.

پکا لاندمارک، مدیرعامل نوکیا، در این باره گفته که لوگوی قبلی مربوط به تولید گوشی‌های هوشمند بود، اما حالا ما یک شرکت فعال در حوزه فناوری هستیم.  

لاندمارک که در سال ۲۰۲۰ و در زمانی که شرکت نوکیا شرایط خوبی نداشت، ریاست این شرکت را برعهده گرفت و یک استراتژی سه مرحله‌ای را در دستور کار قرار داد.

لاندمارک می‌گوید: مرحله اول که بازطراحی ساختار نوکیا بود، به پایان رسیده و ما در ابتدای مرحله دوم قرار داریم.

در حالی که نوکیا همچنان تلاش می‌کند تا در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی فعال باشد، اما تمرکز اصلی‌اش را روی تولید دیگر محصولات قرار داده است.

لاندمارک اظهار داشت‌: فروش نوکیا به ۲ میلیارد یورو برابر با ۲.۱۱ میلیارد دلار رسیده و ما در تلاش هستیم تا هرچه زودتر رشد دو رقمی را به ثبت برسانیم.

این شرکت هم‌اکنون در حوزه تولید تجهیزات نسل پنجم تلفن همراه و همچنین فروش تجهیزات کارخانه‌های اتوماتیک فعالیت می‌کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار