به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف در این نشست، ضمن تشریح الزامات ابلاغی در خصوص ارزیابی دولت الکترونیکی، بر تلاش جدی جهت بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی و ارائه مستندات دقیق و منطبق بر شاخصهای ارزیابی از سوی نمایندگان ستاد و سازمانهای تابعه، تأکید کرد.
زاهدی در ادامه با اشاره به وضعیت امتیازات کسب شده در دورههای پیشین ارزیابی دولت الکترونیکی توسط ستاد و سازمانهای تابعه به تکالیف قانونی و مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات در خصوص لزوم اتصال دانشگاهها، پژوهشگاهها، پارکهای علم و فناوری و موسسات تابعه وزارت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اشاره کرد و گفت: با درنظر گرفتن تکالیف قانونی در قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با عنایت به الزامات ابلاغی مصوبه جلسه بیست و چهارم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، به نظر میرسد مهمترین شاخص پایش دهمین دوره دولت الکترونیک بحث اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است که در همین زمینه «پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی» طراحی و پیاده سازی شده است.
گفتنی است، در این نشست مقرر شد جلسات منظم کارشناسی با هر یک از سازمانهای تابعه برای بررسی دقیق وضعیت فعلی و ارائه راهکارهای تخصصی توسط تیم مشاوره برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و کسب جایگاه مطلوب در ارزیابی دهمین دوره دولت الکترونیک برگزار شود.