کد خبر:۱۰۸۶۶۱۳

چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس با موضوع نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سجاد لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور در سالن اجلاس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در پیش دستور جلسه چهل و نهم کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مروری بر عملکرد کارگروه به‌عنوان بخش ایجابی در حوزه‌های دیگر خصوصاً عفاف و حجاب انجام شد. در دیگر بخش دستورات جلسه گزارشی از عملکرد کارگروه ساماندهی مد و لباس توسط دبیر کارگروه ارائه شد و اعضا پیرامون این گزارش صحبت‌های کاربردی ارائه کردند.

دیگر اعضا به نکاتی از جمله نقاط قوت کارگروه ساماندهی مد و لباس در روز‌های گذشته اشاره کردند که می‌توان به برگزار شدن منظم جلسات به‌صورت هر یک‌ماه و نیم یک‌بار اشاره کرد. همچنین جلب مشارکت اعضا خصوصاً اصناف و صنعتگران و فعالان این حوزه و به‌عبارتی برگرداندن جایگاه کارگروه ساماندهی مد و لباس در نهاد بین دستگاهی و وظیفه حکمرانی و سیاست‌گذاری تنظیم‌گری مقررات از دیگر مباحثی بود که اعضا درباره آن صحبت کردند.

همچنین اعضا همگی بر این موضوع توافق نظر داشتند که در نقاط ضعف کارگروه می‌توان ساختار اجرایی و مدیریتی را در نظر گرفت؛ بنابراین با ساختار دبیرخانه‌ای نمی‌شود وظیفه اجرایی این کارگروه ملی را دنبال کرد.

در دستور جلسه بررسی پیش‌نویس دستورالعمل نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی که اعضا خصوصاً مرکز پژوهش‌های مجلس نکاتی را ارائه دادند و قرار این‌گونه شد که در جلسه پنجاه نشست کارگروه اعضا با بررسی دقیق‌تر این جلسه با قوت بیشتری پیش‌نویس سند مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار