به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد سرشار، نویسنده و مدیر سابق شبکه کودک سیما در فضای مجازی نوشت: «شرکت [س...]کمپین تبلیغاتی دستمال مرطوب [..]را به راه انداخته و با استفاده از ترانه مستهجن [..]رسماً هم دختران نوجوان زیر سن قانونی را به مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و روابط غیر اخلاقی تشویق میکند و هم به شکل گسترده، کشف حجاب را ترویج میکند. بیچاره فرهنگی که تن نحیفش گرفتار این انگلها شده که برای فروش بیشتر چند دستمال، سلامت تن و روان نوجوانان این سرزمین را حراج میکنند؛»