به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت ایران نوین از برگزار کنندگان این نمایشگاه با اشاره به فعالیت ۳۳ ساله این شرکت اظهار کرد: ایران نوین سعی کرده همواره طبق استانداردها عمل کند. وقتی نمایشگاههای خارجی را با نمایشگاههای داخلی مقایسه کردیم دیدیم نیاز است نمایشگاهی متفاوت از قبل اجرا کنیم.
مریم شفیعی افزود: اعتقاد ما این است که صنعت تبلیغات و خبرنگاران در کنار هم میتوانند نمایشگاه را پیش ببرند. صرف این نباید باشد که چهار روز نمایشگاه برگزار شود و تمام. بلکه میخواهیم خانواده صنعت خودرو حرف هایش را بزند و مردم هم نیازهایشان را مطرح کنند. امیدواریم نمایشگاهی برگزار کنیم که الگو باشد.
در ادامه این نشست همچنین رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بیان کرد: اتو اکسپو تهران نام پنجمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران است. ما با هم اندیشی با رسانه کار خودمان را آغاز کردیم و برنامههای متنوعی برای نمایشگاه داریم.
امید نجبا گفت: از تمایزات دیگر نمایشگاه این است که به مدت ۷ روز برگزار میشود و روز نخست اختصاص به خبرنگاران دارد. با دقت فراوانی که در برنامهریزیها داریم زمانی را در اختیار خبرنگاران قرار خواهیم داد.
وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم نمایشگاه مناسبی برای صاحبان برند داشته باشیم. نمایشگاه اتواکسپو تهران نمایشگاهی برای مردم است.
وی در ادامه اظهار کرد: ما اصول و بدیهیات را در برگزاری نمایشگاه پشت سر گذاشتهایم. صاحبان صنایع و متخصصین از برگزاری نامناسب نمایشگاه در دورههای قبل گله داشتند، اما ما میخواهیم ارزش افزوده برای صنایع ایجاد کنیم.
مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی آفتاب نیز در این نشست بیان کرد: نگاه فعالان این بار نگاه به غرفهفروشی و متراژ نیست. شعار ما آرامش تجارت است.
عباس تقدسی نژاد اظهار کرد: طی سالیان اخیر به جای نمایشگاه شاهد برگزاری تور بودیم و تکرار و تکرار نمایشگاه در کشور را داشتهایم و نمایشگاهها به صورت فلهای برگزار شده است.
وی ادامه داد: صنعت نمایشگاهی یکی از مهمترین صنایعی است که در جمهوری اسلامی نسبت به آن غفلت شده است. نمایشگاه را تبدیل به بازاری کردهایم که خیلی ارزش ندارد و خودروهایی رونمایی شده که در خیابانها هم حضور داشتند.