کد خبر:۱۱۲۷۶۴۰
با هدف ایجاد هم افزایی انجام شد؛

تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر با دستور وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز سه شنبه سوم بهمن ماه دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

این دستور محمدمهدی اسماعیلی با هدف هم‌افزایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه‌ها و اهالی رسانه صورت گرفته است. بر این اساس، تسهیل در دسترسی رسانه‌ها به اخبار موثق و یک‌دست و توزیع مناسب محتوا و خبر از دیگر اهداف این دستور به‌شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پیش‌روی فجر گفت: در حال حاضر هر جشنواره‌ای ستاد اجرایی مرتبط با خود را دارد، اما باید با ستاد اجرایی جشنواره‌های فجر در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌افزایی و همکاری صورت گیرد تا با راهبری بهتر، کاری در شان و متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته انجام شود.

از آنجا که روابط عمومی مستقل با بهره‌گیری از روش‌های مناسب ارتباطی، تبلیغاتی، سمعی و بصری می‌تواند ابزار مناسبی برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر و شفافیت در ارایه اخبار و اطلاعات ایجاد کند، همکاران رسانه‌های مختلف نیز با توجه به این دستور می‌توانند موضوعات و پرسش‌های مورد نظر خود درباره جشنواره‌های مختلف این دوره را از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان روابط عمومی جشنواره‌ها پی‌گیر باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این نیز در نشست‌ها و جلسات مختلف بر شفافیت ارتباط با رسانه‌ها و دسترسی سهل و آسان به اخبار و گزارش‌های فرهنگی و هنری مرتبط با این وزارتخانه تاکید کرده و گفته بود در وزارت فرهنگ ارتباط ویژه‌ای با رسانه‌ها برقرار است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار