فرشاد ابراهیم پور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جزئیات جلسه اخیر کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: دیدگاه کمیسیون آموزش مجلس که در جلسه اخیر با وزیر آموزش و پرورش نیز بر آن تاکید شد، این است که تاثیر قطعی معدل را در پایه دهم نداشته باشیم و در پایه یازدهم، تاثیر مثبت داشته باشیم.
وی افزود: همچنین در پایه دوازدهم نیز تاثیر قطعی ۴۰ درصد را داشته باشیم؛ این موضوع جمع بندی نظر نهایی کمیسیون است که به وزیر آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس کردهایم. دیگر پیشنهاد کمیسیون در جلسه اخیر با وزیر آموزش و پرورش در زمینه ترمیم معدل داوطلبان آزمون سراسری این بود که دو بار ترمیم معدل در سال انجام شود چون دانش آموزان به آن نیاز دارند.
ابراهیم پور گفت: وزیر آموزش و پرورش نیز با این پیشنهاد کمیسیون موافقت کرد و بناست به عنوان دیدگاه وزارت آموزش و پرورش، به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس شود.