کد خبر:۱۲۴۸۴۵۴
۱۳۲ میلیون بازدید برای برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی
میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه زندگی پس از زندگی حدود ۱۳۲ میلیون بازدید بوده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی، میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه زندگی پس از زندگی حدود ۱۳۲ میلیون بازدید بوده است.
پس از محفل، برنامه زندگی پس از زندگی دومین ویژه برنامه برتر افطار ماه رمضان در فضای مجازی است.
در مجموع تعداد محتوای منتشر شده بیش از ۲۹ هزار تقطیع بوده است. بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم ایتا با ۱۹۰۰۰ محتوای تقطیع شده و بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام با ۱۰۰ میلیون بازدید بوده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.