
کد خبر:۱۲۴۸۸۷۲
گرجی: جشنواره مد و لباس باید میان طراحان و بازار ارتباط واقعی ایجاد کند
دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: اگر جشنواره نتواند ارتباط واقعی میان طراحان و بازار ایجاد کند، تأثیرگذاری آن محدود خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن گرجی دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر رویکرد امسال جشنواره را تمرکز بر حمایت از طراحان به جای صرفا معرفی دانست و افزود: هدف این است که با ایجاد «باشگاه توانافزایی»، برگزیدگان پس از رویداد نیز همراهی شوند تا با آموزشهای هدفمند، به بازار صنعت پوشاک وارد شده و در آن تثبیت شوند.
وی افزود:معیار موفقیت ما این است که مثلاً از ۱۰ برگزیده دوره سیزدهم، حداقل ۸ نفر در سالهای آینده به عنوان فعالان مؤثر صنعت شناخته شوند.
گرجی اضافه کرد: در تلاشیم با مشارکت بیشتر برندها و حلقههای زنجیر تولید ارتباط بین طراحان و بازار را تقویت کنیم و امیدواریم این رویکرد در دورههای بعدی نیز تداوم یابد.
سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ۱۷ تا ۲۴ خرداد برگزار میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.