کد خبر:۱۲۵۴۴۲۵
نشریات دانشجویی|باعلم
شمارۀ اول نشریۀ «احیاء»/ از بازاریابی پارتیزانی تا لاومارک، تکامل یک برند
شمارۀ اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، منتشر شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در شماره اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، مطالبی با عناوین زیر آمده است؛
«بازاریابی پارتیزانی یا چریکی، چگونه در بازاریابی، چریک شویم!»؛
«مارکتینگ، اتمسفر کسبوکار، مارکتینگ، در کسب و کار همهچیز است»؛
«معرفی جابویژن، معتبرترین و پیشروترین پلتفرم کاریابی در ایران»
«لاومارک، تکامل یک برند، هرکسب و کاری که لاومارک نسازد، ارزشی هم ایجاد نمیکند»
«معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، کتابی که شاهراههای موفقیت را به شما نشان میدهد»
«سفر به قلب برند، غذا یا قدرت! داستانی از قدرت و فساد، داستان واقعی از رشد و گسترش بزرگترین فست فود جهان مکدونالد»
برای دریافت کامل نشریه اینجا کلیک کنید.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.