رئیس مجلس فرارسیدن ماه رمضان را به همتايان خود تبريك گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، لاریجانی در این پیام، رمضان را بهانهای برای همدلی، برادری و وحدت، و سرمایهای عظیم و بیمانند برای امت اسلامی خواند و تصریح کرد: در حالی ماه مبارک رمضان را گرامی میداریم که بیداری اسلامی به عنوان طلیعه تحقق وعدههای الهی مبنی بر اعتلای اسلام و مسلمانان، فردای نیکی را به ما امت اسلامی نوید داده و دشمنان دین و انسانیت، به ویژه اشغالگران فلسطین را در برابر گامهای استوار و حرکت پرشتاب امت اسلامی به سوی عزت، سربلندی و برچیدن بساط ظلم و ستمگری، آشفته و سراسیمه کرده است.
متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
خرسندم فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی باریتعالی را با همه برکات، فضیلتها و زیباییهای معنویاش به جنابعالی، همکاران محترم و مردم مسلمان کشورتان تبریک گویم.
رمضان موسم سیراب کردن عطش جانها و دلهای مشتاق از چشمههای زلال و جوشان معرفت، حکمت و رحمت پروردگار بیهمتا، بهانهای برای همدلی، برادری، وحدت و سرمایه عظیم و بیمانندی است که خداوند متعال برای ما امت اسلامی قرار داده است.
امروز در حالی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را گرامی میداریم که بیداری اسلامی به عنوان طلیعه تحقق وعدههای الهی مبنی بر اعتلای اسلام و مسلمانان، فردای نیکی را به ما امت اسلامی نوید داده و دشمنان دین و انسانیت، بهویژه اشغالگران فلسطین را در برابر گامهای استوار و حرکت پرشتاب امت اسلامی به سوی عزت و سربلندی و برچیدن بساط ظلم و ستمگری، آشفته و سراسیمه ساخته است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) نیز با عنایت به برکات بیشمار این ماه مبارک، جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان خواست این روز را به عنوان نماد آزادی قدس شریف، گرامی دارند.
امید است امت اسلامی در پرتو عمل به تعالیم عالی اسلام و بهرهگیری از فرصتهای ارزشمند در این ماه، به ویژه لیله القدر، به فلاح و رستگاری دست یابد.
عزت و توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
لینک کپی شد
گزارش خطا