اختصاصی «خبرگزاری دانشجو»؛
افطاري شهردار تهران برای نمايندگان مجلس
اخبار دربافتي حاكيست شهرداري تهران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را براي ضيافت افطاري در 23 مرداد ماه دعوت كرده است.
به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، ضيافت افطاري شهردار تهران 23 مرداد ماه با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بوستان گفتوگو برگزار ميشود.
امسال با توجه به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي، به نظر مي رسد اين ميهماني صرفا ضيافت افطاري نبوده و حاشيه هاي انتخاباتي و تبليغاتي نيز داشته باشد.
لینک کپی شد
گزارش خطا