ژاپن به دنبال بهره‌برداری بیشتر از انرژی برق است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۳۱۱

ژاپن به دنبال بهره‌برداری بیشتر از انرژی برق است

پارلمان ژاپن به دنبال تصویب طرحی است که خسارات ناشی از سونامی رخ داده در این کشور را جبران کند.
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری بی. بی. سی، پس از وقوع سونامی و زلزله شدید در ژاپن و خسارات ناشی از آن که از آن جمله می توان به انتشار تشعشعات اتمی از نیروگاه اتمی فوکوشیما و آلوده شدن برخی از آب ها اشاره کرد، دولت و پارلمان ژاپن به دنبال آن بود تا میزان استفاده از نیروگاه های اتمی برای تولید برق در این کشور را کاهش دهد.
 
در جدیدترین طرح، مجلس ژاپن به دنبال آن است تا با ارائه طرحی به تولید بیشتر برق در این کشور کمک كند تا خسارات ناشی از وقوع سونامی در این کشور را که منجر به تعطیلی برخی نیروگاه های اتمی در این کشور شد، جبران نماید.
پربازدیدترین آخرین اخبار