کد خبر:۱۴۲۲۰۲۶
آیا فروش نفت ایران در زمان محاصره دریایی به صفر رسید؟ + فیلم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: محاصره دریایی آمریکا علیه ما بهمراتب از تحریمها بدتر بود.
محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتوگو با SNNTV اظهار داشت: ۴۰ درصد کشتیهایی که کالاهای اساسی وارد میکردند، از محاصره دریایی عبور دادیم.
وی افزود: محاصره دریایی آمریکا علیه ما بهمراتب از تحریمها بدتر بود؛ فروش نفت ما صفر نشد، اما شرایط تا حدودی سخت شد.
زنگنه تصریح کرد: فروش نفت در شرایط محاصره، نسبت به سال ۹۷ بیشتر بود؛ در دوران جنگ، فروش نفت ما با قیمت بالاتر افزایش یافت.
لینک کپی شد
گزارش خطا