ارسال بسته حاوي باكتري سياهزخم به دفتر نخست وزير پاكستان
يك استاد دانشگاه بستهاي حاوي پودر باكتري سياهزخم را به دفتر نخست وزير پاكستان ارسال كرد.
به گزارش خبرنگار حوزه بینالملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری پرس تي وي، روز گذشته سخنگوي نخست وزير پاكستان اعلام كرد كه خوشبختانه بسته حاوي بيماري سياه زخم كه به دفتر نخست وزير پاكستان فرستاده شده بود، هيچ كس را دچار مشكل نكرده است.
گفته مي شود كه بسته ارسال شده به دفتر یوسف رضا گیلانی، نخست وزير پاكستان حاوي پودر سفيد رنگي بوده است كه پس از بررسي توسط كارشناسان مشخص شده كه باكتري سياه زخم است.
مقامات محلي پاكستان اعلام كردند كه يك زن به نام خانم زليخا كه استاد دانشگاه يكي از دانشگاه هاي استان جنوبي سند است، اين بسته را براي نخست وزير ارسال كرده است.
اين در حالي است كه حكيم خان، يكي از افسران ارشد پليس در اسلام آباد به خبرنگاران گفته كه هنوز پليس كسي را در اين رابطه دستگير نكرده است و تنها مشخص شده كه ارسال بسته از طرف دانشگاهي در استان جنوبي سند است.
گفتني است، هنوز اطلاعاتي در مورد انگيزه و هدف از ارسال اين بسته منتشر نشده است.
لازم به ذكر است، اين اولين باري نيست كه بسته حاوي سياه زخم به مراكز دولتي و يا خصوصي ارسال مي شود؛ پيش از اين در سال 2001 نيز بسته هايي مشابه به سه مركز خصوصي در بندر كراچي فرستاده شده بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا