افسر آمريكايي يك سرباز افغاني را كشت
يك افسر نظامي آمريكايي به ضرب گلوله يك سرباز افغاني را در ولايت سرپل واقع در شمال افغانستان را به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری پرس تي وي، منابع افغان از كشته شدن يك سرباز افغاني به وسيله يك افسر نظامي آمريكايي خبر دادند.
اين حادثه اوايل صبح روز شنبه و در پادگان نظامي ولايت سرپل در شمال افغانستان و زماني رخ داد كه افسر آمريكايي به روي سرباز افغاني آتش گشود و به ضرب گلوله وي را به قتل رساند.
تاكنون هيچ گونه اطلاعاتي از انگيزه قتل و جزئيات ديگري از آن منتشر نشده است.
لازم به ذكر است، ايالات متحده در سال 2001 و پس از حوادث يازده سپتامبر و با هدف از بين بردن گروه القاعده و بازگرداندن صلح و امنيت به افغانستان لشكركشي كرد.
اين در حالي است كه يك دهه پس از اشغال افغانستان، وضعيت امنيت در اين كشور هنوز با چالش هاي فراوان روبرو بوده و تلفات غيرنظاميان در اين كشور خشم عمومي نسبت به حضور نيروهاي نظامي آمريكايي را بالا برده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا