نامه دردمندانه قرائتی درباره مهجوریت قرآن
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام قرائتی، نامه سوزمندانه و در خور تأملی به فرهنگیان قرآنی جامعه به ویژه مبلغین و دلسوزان قرآن نوشت.
تعداد نظرات: ۶
جلال
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
خوب بود ولي کاش چنين مطلب مهمي رو بشتر مطرح مي کرديد
حسين
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
متاسفانه هرچه قدر آقا محسن بيشتر از غريب بودن قرآن ميزنهف ما مردم و مسئولين کمتر اهميت ميديم.بخدا آقا محسن قرائتي يه دونست
سيد يوسف شبر
-
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
خدا را شاکريم باز کسي پيدا ميشود و ميگويد "اسلام" به نظر من اشکال اصلي را ميتوان به حوزه گرفت چرا که درس خواندن پاي منبر و حجره انهارا از کار اصلي غافل کرد.
عماد
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
در آموزش و پرورش افرادي حتي با مدرک فوق ليسانس داراي جايگاه هيات علمي هستند که نه تنها قرآن کريم را سرلوحه امور قرار نمي دهند بلکه صراحتاً به قرآن در ادارات توهين مي کنند.
حسن صفرزاده تهراني
-
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
نامه سرگشاده مديرعامل مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت صبح روشن
بسمه تعالي
سرور گرامي حضرت حجة الاسلام و المسلمين جناب آقاي قرائتي زيد غزه
سلام عليكم
با تقديم احترام به استحضار مي رساند نامه دردمندانه حضرتعالي را ملاحظه كردم، هنوز مذاركره يك ساعته با حضرتعالي در مدينه منوره و كنار مضجع شريف نبوي را فراموش نكرده ام و اين كه توصيه فرموديد همه هم و غم خود را روي پژوهش در قرآن كريم قرار دهم در گوشم طنين انداز است.
پس از آن ديدار به يادماندني برآن شدم تا مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت صبح روشن با بهره مندي عالي از فنآوري پيش رفته، برخورداري از محققين كارآمد حوزه و دانشگاه، تجربه ده ساله در تحقيق و پژوهش، با همكاري جمعي از فعالان عرصه‌هاي علمي و فرهنگي كشور و با عنايات حضرت حق، نسبت به قراردادن فنآوري پيشرفته
بدون نام
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
در مهجوري قرآن به نظر من همين قدر بس که وقتي بعد از کلي مطالعه و تحصيل و علم اندوزي و تفکر و تفحص، به اين نتيجه مي رسي ريشه همه اون چيزي که ياد گرفتي بلکه بيشتر تو قرآنه و بايد در ادامه علم اندوزي رفت سرغ قرآن و کل بقيه زندگيتو بشيني پاي قرآن وقت بذاري، همه مسخره ات که مي کنند که بيچاره چون کار پيدا نکرده و نتونسته همسر مناسب پيدا کنه رفته سراغ اين جور چيزهاي دم دستي و عبادت خدا!!! انگار نه انگار که يه چيزهايي اصله يه چيزهايي فرع، انگار نه انگار که ما تنها سرمايه اي که داريم همين عمره... و اگه سودي براي آخرت از همين سرمايه توليد نکنيم، اون دنيا ديگه هيچي تو دستمون نداريم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار