رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری گفت: منظور از کیفیت، مسئله تاثیرگذاری است. ممکن است طرحی از نظر کاغذ، شکل و قالب طرح خوبی باشد ولی از نظر اثرگذاری بر مخاطب موفق نباشد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیتهای فرهنگی که صبح امروز در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد، گفت: منظور ما فراتر از کیفیت است که در عنوان همایش آمده، در این حرکت مسئله تاثیرگذاری را دنبال کردهایم. ممکن است طرحی از نظر کاغذ، شکل و قالب طرح خوبی باشد ولی از نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب موفق نباشد.
وی ادامه داد: 145 مقاله به این همایش ارسال شده که هر کدام از آنها یک دستاورد به شمار میرود.
رئیس فرهنگی و هنری شهرداری افزود: در انتخاب محصولات این همایش دقت شده و این امید وجود دارد که فعالیتهایمان نتیجه بخش باشد.
خوراکیان اظهار داشت: ما به عنوان سازمان فرهنگی و هنری نقش زیادی در این همایش نداشتیم بلکه تنها یک میزبان بودیم؛ اصل کار بر دوش نهادهای فرهنگی بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دبیرخانه این همایش دایمی است و با پایان گرفتن این همایش، موضوع تمام نخواهد شد و به طور جدی این بحث را دنبال خواهیم کرد.