به گزارش گروه فرهنگی«خبرگزاری دانشجو»، حسن ربیعی مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت : در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ وقف در جامعه، مدت ها قبل ورود این موضوع مهم به سریال های تلویزیونی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت : در این راستا ورود به موضوع وقف در قالب سریال های تلویزیونی ملی و استانی در دستور کار قرار گرفت و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان،در تهیه و تولید سریال تلویزیونی «مادرانه» با موضوع وقف به صورت فعال مشارکت کردیم.
مدیر کل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گستردگی حوزة عملکرد وقف در کشور خاطر نشان کرد : در استان ها نیز ، زمینه مشارکت با شبکه های صدا و سیما برای نهادینه کردن موضوع وقف فراهم شده و امکان معرفی فرهنگ وقف در قالب سریال، میسر شده است.
ربیعی در تشریح عملکرد فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه یاد آور شد : بیش از 80 درصد از برنامه های سازمان اوقاف در سه ماهه اول سالجاری اجرا شده است و دفتر ریاست و روابط عمومی در میان ادارات کل توانسته ، مقام اول را کسب کند.وی متذکر شد : در این راستا کمیته روابط عمومی با همکاری و مشارکت سایر دستگاههای اجرایی در برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، توانست نقش سازنده و بارزی را ایفا کند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد : مجموعه آورده ریالی و مشارکت دستگاهها رقمی بالغ بر 80 میلیارد ریال برآورد می شود و براساس گزارش های کمیته بازرسی، کمیته روابط عمومی ، در مسابقات قرآنی، مقام برتر را کسب کرده است.
ربیعی در پایان با اشاره به نوآوری ها و بهره گیری از ابتکارات جدید در سازمان اوقاف و امور خیریه برای معرفی و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه افزود : طی سه ماهه اول امسال ، بیش از 24 مورد نوآوری و ابتکار در مجموعه سازمان اوقاف و معاونت های فرهنگی ، اوقافی و بقاع متبرکه مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.