چرا امام(ره) حاضر به پذیرش قطعنامه 598 شد / نقش برخی خواص در نوشاندن جام زهر
به بهانه سالروز صدور قطعنامه 598؛
امام خمینی جنگ عراق علیه ایران را جنگ تمام کفر در برابر تمام اسلام می‌دانست و از این رو نه از آمریکا وعراق ونه از هیچ قدرت دیگری بیم نداشت تا ...
تعداد نظرات: ۸
فاطمه
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
داوندبيش ازاين دست خائنين به نظام وامام وشهداراروکند چه خيانتهاکه نکردندونمي کنندالان بيشترشده رهبري دراوج مظلوميت است مقترمظلوم واقعادرست است .درجهان بزرگترين دشمنان ازايشان حساب برده ومي ترسندودوستان به ايشان نهايت عشق رادارندولي درداخل خواص خائن چه هانمي کنند ...خدارويشان راسياه کند.
ندا
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اللهي بميرم، تاريخ باز تکرار مي شود و علي مظلوم و تنهاست...
و خوارج ادعا ميکنند که انقلاب را از خوارج پس گرفته اند!!!
خدايا به تو پناه ميبريم از کور دلي...
خدايا 4 سال آينده رو به خير بگذرون تا بيش از اين دل آقا رو نرنجونن...

جانم به فداي تو سيد علي
اميررضا
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
دستتون درد نكنه نميشه يه موضوع وگزارش بنويسيد كه اسم ممد خاتمي و موسوي رفسنجاني و رضايي و نباشه توش؟؟؟ آخه چرااا
فقط يه موضوع را من واسه بقيه اضافه كنم در مورد رياست وقت مجلس فكر كنم كروبي بوده كه بعد از حمله آمريكا به هواپيماي مسافربري سپاه ميخواسته به نيروهاي آمريكايي مستقر در خليج فارس حمله كنه كه با ممانعت رئيس مجلس وقت كه موضوع را علي ميكنه و مانع از عمليات ميشه اين در حالي است كه در آن زمان آمريكاييها بجز هواپيماي ايران چند كشتي و نفتكش ايران را زدند حق پايخگويي براي ايران محفوظ بوده
دستتون درد نكنه كه اين اخبار را مگيد كه نسلهاي بعدي بفهمند كه حاجي گرينفها مصلحت انديش هم در جبهه بودند هم پشت جبهه
بدون نام
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
اي واي بر من!مردم ما نميدونن و اينجوري کشته و مرده ي يه عده!هستن!قربون آقا برم که مظلومن!
مرتضي طاهري اميري
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
امام (ره) را دوست داريم و خواهيم داشت و همچنين امام خامنه اي(مدظله العالي) را همچون امام دوست داريم و خواهيم داشت و نمي گذاريم که رهبر جهان اسلام ناراحت شود.ما همچون رعد و برق دشمن را نابود مي کنيم اگر آقاي ما امام خامنه اي دستور بفرمايند.جان ما خون ما و همه هستي ما در اختيار رهبري است و هر چه دستور بفرمايند با جان و دل مي پذيريم و اجرا مي کنيم چون ما به نتيجه نگاه نمي کنيم و بلکه تکليف خود را انجام مي دهيم.نتيجه از آن خدا است و مسلمانان و بلکه مستضعفان جهان چشم و اميدشان بعد خدا به امام خامنه اي(مدظله العالي) و ما مردم غيرتمند ايران است.ما در برابر دشمن داخلي و خارجي و فتنه گران کوتاه نخواهيم آمد و دست متعارضان به خاک و انقلاب اسلامي ايران را ميشکنيم تا عبرتي شود براي ديگران.
باولي سيدعلي
ليلا
-
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
رهبرمون تو اين 4 سال آينده خيلي سختي خواهند کشيد ما بايد کنارشون باشيم ونذاريم دشمنا به اهدافشون برسن !
khorram
-
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
بنده افتخارم اينست که ازشروع جنگ تا پايان آن در منطقه عملياتي بوده وجانباز بدون مدرک نيز هستم.به پزشکي مراجعه کردم وقتي وضعيت جسماني مرا ديد با وقاهت کامل گفت آخر براي چي؟ با اينهمه معلول و اينهم وضع اقتصادي اگر دوباره جنگي رخ دهد آيا حاضريد دوباره به جبهه برويد؟ به ايشان گفتم خدا نکند جنگ تکرار شود ولي اگر پيش آيد درجنگ اول با پا رفتم ولي اينبار با سر ميروم.کجا بايد سعادتي بهتر از جان گذاشتن در راه اسلام پيدا کرد؟ آنهائيکه خواسته يا ناخواسته به اسلام و امام وملت جفا کردند پاسخ عملشان را ميگيرند شک نکنيد! براي سلامتي و طول عمر رهبر عزيز صلوات.
بدون نام
-
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
مرگ بر هرچي خائن و وطن فروشه
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار