برای همه دانشجویان و اساتید انقلابی کارنامه توفیقی مشهود و مشخص است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در پی اعلام حمایت اعضای هیات علمی دانشگاه دولتی فسا گفت: برای همه دانشجویان و اساتید انقلابی کارنامه توفیقی مشهود و مشخص است.
تعداد نظرات: ۴
بي رو
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اين روزها چقدر پست ومقام مهم شده جاي تأسف داره براي آدمهاي اين جوري که در بالاترين سطح قشر دانشجو هستندو هنوز عبرت از گذشتگان نگرفتند
کمي ناشناس
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
به نام خدا
باسلام خدمت همه کساني که به دنبال حقيقتند
باز هم گلي به گوشه ي جمال سايت دانشجو و واقعا احسنت به همه ي کساني که با پيام هاي خودشون توي سايت هاي مختلف، از اين اقدام اين مسئول وظيفه شناس حمايت کردند.
ebra
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
قابل توجه اساتيد دانشگاه فسا!
آيا اين انقلابي که با خون جوان هاي زيادي بدست آمده هدفش فقط اين بود که از لحاظ علم اومانيسمي که تمام دنيا را گرفته پيشرفت کند؟ از ارکان مهم نظام جمهوري اسلامي مسئولان نظام مي باشد که با توجه به مباني انقلاب مي بايست داراي دو ويژگي تخصص و تعهد باشد. تخصص تنها يا تعهد تنها کارساز نيست و نتيجه ي آن مي شود فتنه 88 که امثال ناتنياهو براي براي افراد متخصص ما دست مي زند. کافي است به زندگي مفاخر علمي که عمري است به آنها مي نازيم نگاهي بياندازيم مثل بوعلي سينا،فارابي، محمد زکرياي رازي و ديگر بزرگان تا بدانيم که تخصص بعلاوه تعهد يعني چه؟ پس اين موضوع که آقاي دکتر توفيقي از لحاظ علمي داراي رزومه خوبي مي باشد توجيه خوبي براي حمايت از ايشان نيست.
اگر صحبت هاي آقاي توفيقي از سر اعتقاد بوده که تکليف مشخص است . و اگر با تصور اينکه قرار است تغييري در نظام اتفاق بيفتد و امثال دکتر توفيقي به جايي برسند چه تضميني وجود دارد کسي که اساسي ترين پايه هاي نظام را ناديده گرفته براي نگه داشتن خود همين اساتيدي که از ايشان حمايت کردند را ناديده نگيرد.يا اگر لفظ اشتباه را بکار ببريم چه تضميني وجود دارد که اين اشتباهات که براي کشور گران تمام مي شود دوباره رخ ندهد.
ياعلي
دانشجوي دانشگاه فسا
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ما هنوز منتظر اعلام موضع مسئولان دانشگاه و شهرستان نسبت به اين عمل ناپسند هستيم هرچند الان هم دير شده. و مراقب باشند که فريب مسببين اين نامه را نخورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار