افزایش مرخصی زایمان در بلندمدت به ضرر زنان است
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان:
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از افزایش تسهیلات زنان شاغل در برنامه‌هایش خبر داد و گفت: افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه و کاهش ساعت کاری زنان ...
تعداد نظرات: ۴
زهرا
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اين قدر ساده و مکانيکي به قضابا نگاه نکنيد، شما مثلا معاون اول ريس جمهور مملکت هستيد.
تا به حال بچه ديديد؟ اين ها نسل آينده اين مملکت هستند، به محيط درست براي نگهداري و پرورش نياز دارند، به مادران خود نياز دارند، 9 ما9 بسيار کم هم هست.
اين جا يک کشور اسلامي است، نگاه مديران بايد انساني باشد، ما که در يک جامعه اقتصاد محور که براي انسان ها ارزشي قائل نيست زندگي نمي کنيم.
مريم
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
سرکار خانم اين طرح به خاطر مسائل رشدي و تکاملي کودکان زير يک سال است لطفا يه خورده در باره اين مسائل مطالعه بفرماييد بعد نظر بديد. حضور اجتماعي زن با داشتن يک فرزند بي اعتماد به نفس که با اعتياد و سيگار به دنبال آن است به چه درد مي خورد برويد و ببينيد که اين ويژگيها در چند سالگي و چگونه شکل مي گيرد. اين اروپاييها و آمريکاييها که اينقدر تب ارتباط با آنها داريد اين را فهميده اند و مرخصي سه سال ميدهند بعد شما براي 3 ماه اضافه تر اين همه چانه زني ميکنيد.
علي
-
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خانم ملا وردي چرا در کشور سوئد که مرخصي زايمان 16ماه است زنان از فعاليت اجتماعي باز نمي مانند؟
سايه
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
سرکار خانم شما به عنوان يک خانم و شايد يک مادر تمهيداتي را بينديش و مصوب کن که امنيت شغلي مادران به خطر نيفتد چرا به فکر پاک کردن صورت مساله هستيد؟ چقدر در زمينه نياز يک بچه به مادر و در عين حال اوضاع اقتصادي که مادران را نياز به فعاليت در اجتماع مي کند مطالعه داريد؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار