رهبر انقلاب در سه مقطع «انتخابات»، «شروع مذاکرات» و «امضای توافقنامه» به داد ما رسیدند
هاشمی رفسنجانی در رفسنجان:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبری در سه مقطع حساس به داد ما رسیدند و خاصیت ولایت فقیه این است که بن‌بست‌ها را بشکند و طغیان نشود.
تعداد نظرات: ۱۲
malk
-
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
حاجاقا ماهواره چرا ؟
مگه نميدونيد استفاده ازش جايز نيست!
پيروزي؟؟؟؟؟؟
منظورتون تحصيل کرده هاي دانشگاه آزاده يا....
بدون نام
-
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خدا ايشان رو از اين راه انحرافي نجات بده و انشاء الله عاقبت به خير بشن
آريا
-
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
8سال پيش ايران جهنم بود چون کسي که با حاج آقا مخالف بودند سرکار بودند....الان ايران گلستان شده چون موافق ايشون سرکار هست....4سال پيش انتخابات ناسالم بود چون احمدي نژاد راي آورد اما انتخابات اخير سالم ترين انتخابات بود چون روحاني راي آورد...واي خدا اين آقا چي فرض کرده مارو....
وحيد
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
ايول آريا.دقيقا
نيما
-
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
با وجود اينکه رهبر فرمودند که در جزئيات مذاکره دخالت نمي کنند چرا اينها سعي مي کنند امضاء اين سند رو به حساب رهبر بذارن؟!!!
و به طور کل، اگر به اين چيزهايي که گفته واقعا اعتقاد داره که کاملا به سياستمدار بودنش بايد شک کرد و اگر فقط از روي مصلحت شخصي و گروهي اش اين حرف ها رو مي زنه، فقط خدا به فريادش برسه با اين دروغ هايي که براي دنياي خودش و ديگران ميگه
ميم الف
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
هاشمي و ولش
دکتر سلام چي شد
سوژه ها دارن از دست ميرنا
حالا خود دانيد
خويه
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
واقعا اين همه عمراني و آبادي که تو دوره قبل اجرا شد ؟ هيچي به هيچي ؟ پاسخ اين دروغا رو کي ميده؟
عطش قدرت بودن چيزا رو از آدم ميگيره.
بدون نام
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
انگار اين حاجي خودش رو مسئول تاييد گفته هاي وليه فقيه مي دونه! رهبر انقلاب در سال 88 به مراتب بيشتر به داد انقلاب رسيدند و جلوي طغيان بعضي ها و فرزندانشون ر گرفتند. ظاهرا هاشمي بدجور دچار اختلال حواس شده!!!
جعفر گدآ
-
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بله خوشبختانه احمدي نژاد دوره رياست جمهوريش تمام شد ؟ تا شما جناب هاشمي سفر هاي تفرجي خود را شروع کنيد ؟ خوش بکذرد ؟ بفرمائيد آبگوشت ؟!
وسيا
-
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
هاشمي در اين سفرها به دنبال جايگاه از دست رفته است مردم بايد هوشيار باشند توراو خدا بيشتر در مورد انحرافات اين بنويسيد که در سال 88 چه کار کرده با اين نظام ؟؟؟
سيد
-
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
گفته يکي از افات اين انقلاب اختلاف است هاشمي خودت همه اين اختلافات را درست ميکني خدا هدايتت بکنه
بدون نام
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
آقاي هاشمي کاش در سال 88 هم به سخنان رهبري توجه ميکرد. آن وقت مي فهميد که اگر ان زمان هم به سخنان ايشان عمل مي‎کرد، وضعيتش بهتر از الان بود.
اصولا شأن رهبري و شأن ولايت فقيه اين نيست که به داد کسي برسد يا نرسد آن هم رجال بزرگ سياسي همچون رفسنجاني. ايشان به فکر حفط نظام و مملکت شيعي هستند و انشاالله رساندن اين انقلاب به دست امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف لذا همواره بي‌طرف بوده و موضع پدرانه دارند هر چند سن ايشان از جناب هاشمي رفسنجاني کمتر است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار