دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلب رضایت ارباب رجوع رتبه سوم را کسب کرد

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات بیمارستان ها که در سال 1391 توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام شد، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در میان 22 استان مقام سوم را کسب کرد.
علی دل پیشه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: شعار راهبردی دولت، پاسخگویی و قانون مداری در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارتقای سطح رضایت مراجعان به دستگاه های دولتی است.
وی افزود: بر اساس عملکرد شورای عالی اداری، هر سال طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های دولتی و عمومی اجرا می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه تصریح کرد: با وجود کمبود بودجه که در سال گذشته و جاری گریبانگیر این دانشگاه بود، بهترین خدمات از سوی این مرکز به ارباب رجوع ارائه شد.