کد خبر:۲۸۲۲۴۸
در نامه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور؛

دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلب رضایت ارباب رجوع رتبه سوم را کسب کرد

در نامه‌ای که از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ابلاغ شد، دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه سوم را در کسب رضایت ارباب رجوع را از آن خود کرد.
دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلب رضایت ارباب رجوع رتبه سوم را کسب کرد

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات بیمارستان ها که در سال 1391 توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام شد، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در میان 22 استان مقام سوم را کسب کرد.


علی دل پیشه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: شعار راهبردی دولت، پاسخگویی و قانون مداری در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارتقای سطح رضایت مراجعان به دستگاه های دولتی است.


وی افزود: بر اساس عملکرد شورای عالی اداری، هر سال طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های دولتی و عمومی اجرا می شود.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه تصریح کرد: با وجود کمبود بودجه که در سال گذشته و جاری گریبانگیر این دانشگاه بود، بهترین خدمات از سوی این مرکز به ارباب رجوع ارائه شد. 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار