آخرین اخبار:
کد خبر:۲۸۳۹۴۹

برنامه‌های گفت‌وگو محور اجتماعی جشنواره جام‌جم اعلام شد

لیست برنامه‌های برنامه‌های گفتگو محور ترکیبی با موضوع اجتماعی که به مرحله داوری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم راه یافته‌اند اعلام شد.
برنامه‌های گفت‌وگو محور اجتماعی جشنواره جام‌جم اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، تعداد 57 عنوان برنامه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، آموزش، سلامت، ورزش، نمایش و جام جم در مرحله داوری جشنواره حضور دارند.

 

براین اساس شبکه یک با 6 برنامه، شبکه دو با 16 برنامه، شبکه سه با 9 برنامه، شبکه چهار با 6 برنامه، شبکه تهران با 12 برنامه، شبکه جام‌جم با 3 برنامه، شبکه آموزش با 2 برنامه و شبکه‌های ورزش، نمایش و سلامت هر کدام با یک برنامه در مرحله داوری برنامه‌های گفت و گو محور با موضوع اجتماعی حضور دارند.

 

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به رادیو 7 ، سیمای خانواده، هنگام درنگ، پندار ، پندار 2، زنده باد زندگی، رو به خورشید، عصر خانواده، کافه سپید، روستای ما، سپید پر رنگ، فرش سپید، روز از نو، خانومی که شما باشید، جمع ما، دور خیز، کافه سوال، شش تائیا، اینجا ایران است 1، همراه ایرانیان، گام هشتم و نیمروز اشاره کرد.

 

همچنین برنامه‌های ویتامین 3، ماه عسل 92، شناسنامه، پشت صحنه، خلاف جهت، چهل دقیقه بدون قضاوت، دیروز،امروز،فردا، عشق من؛ایران من، ماه من سلام، صبح بخیر ایران، از نگاهی دیگر، به خانه بر می‌گردیم، زاویه، تهران 20، سلام تهران، حس مشترک، فراسو، اردی‌بهشت –سری 13، راز (سری پنج)، گفتگوی تنهایی3، میراث، مستند دفاع مقدس، مشاهیر تهران و شب به‌یادماندنی از دیگر برنامه‌های حاضر در مرحله داوری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی با0 موضوع اجتماعی سومین جشنواره جام جم است.

 

برنامه‌های ساعت 25، راه شب، روزی زورگاری، صبحی دیگر، پارک ملت، کمی متفاوت، بیست و دو، محله ما، شب آفتابی، رتبه ها و  دور میز شب هم از دیگر برنامه‌هایی هستند که در جشنواره جام جم رقابت می‌کنند.

 

داوری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی بر عهده مجید شعبانپور، علی بخشی‌زاده، جواد آتش‌افروز، محمود اشتری، محمد صالح علاء، عباس سلیمی نمین و صابرآملی است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار