کد خبر:۲۸۹۹۲۵

برگزیدگان مسابقه مواد تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

برگزیدگان بخش های پوستر، نمونه فیلم و عکس مسابقه مواد تبلیغاتی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مشخص و معرفی شدند.
برگزیدگان مسابقه مواد تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، هیات داوران بخش مسابقه مواد تبلیغاتی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزیدگان گرایش‌های پوستر، نمونه‌فیلم و عکس این بخش را به شرح ذیل معرفی کرد:

 

ـ در بخش طراحی پوستر از میان 5 نامزد اصلی:

 

محمد حسین هوشمندی برای طراحی پوستر فیلم «پل چوبی»
بهزاد خورشیدی برای طراحی پوستر فیلم «سر به مهر»
جواد آتشباری برای طراحی پوستر فیلم «روز روشن»
امیرشیبان خاقانی برای طراحی پوستر فیلم «دربند» ‌
بهزاد خورشیدی برای طراحی پوستر فیلم «حوض نقاشی»

 

هیأت داوران دیپلم افتخار این بخش را به امیر شیبان خاقانی برای طراحی پوستر فیلم «دربند» اهدا کرد و بهزاد خورشیدی نیز برای طراحی پوستر فیلم «سر به مهر» سیمرغ بلورین و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کرد.

 

ـ در بخش ساخت نمونه فیلم و فیلم تبلیغاتی از میان 5 نامزد اصلی:

 

رامبد جوان برای ساخت نمونه‌فیلم «فیلم خسته نباشید»
حسین جمشیدی گوهری و محمد شاه حسینی برای ساخت فیلم تبلیغاتی «سر به مهر»
امیرشیبان خاقانی برای ساخت نمونه‌فیلم «جیب بر خیابان جنوبی»
مانی حقیقی برای ساخت نمونه‌فیلم «پذیرایی ساده»
سمیه میرشمسی برای ساخت نمونه‌فیلم «پله آخر»

 

هیأت داوران در این بخش دیپلم افتخار را به حسین جمشیدی گوهری و محمد شاه‌حسینی برای ساخت نمونه‌فیلم «سر به مهر» اهدا کرد و مانی حقیقی سیمرغ بلورین و جایزه نقدی جشنواره را برای ساخت نمونه‌فیلم «پذیرایی ساده» از آن خود کرد.

 

ـ در بخش عکاسی فیلم، از میان 5 نامزد اصلی:

 

علی نیک رفتار برای عکاسی فیلم «فرزند چهارم»
جواد جلالی برای عکاسی فیلم «برلین منفی7»
سیدعبدالحسین(نواب) موسوی برای عکاسی فیلم «تنهای تنهای تنها»
حبیب مجیدی برای عکاسی فیلم «من و زیبا»
حبیب مجیدی برای عکاسی فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»

 

هیأت داوران با تحسین عکاسی درخشان فیلم «تنهای تنهای تنها»، سیمرغ بلورین و جایزه نقدی جشنواره را به جواد جلالی برای عکاسی فیلم «برلین منفی 7» اهدا کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار