فرار از شهوت پرستی مدرن و دامان امن مشرقی/ مردم اروپا از چه چیزی خسته شده‌اند؟
یادداشت/
در دنیای مدرن ربات هایی ساخته شده که نقش زن و یا شوهر را بازی می کند و به قبیح ترین شکل، نیاز های لجام گسیخته بشری را پاسخ می‌گوید. در دنیای مدرن گناهانی از نفس و شهوت انسان نشأت گرفته که در هیچ دوره و قومی سابقه نداشت.
تعداد نظرات: ۸
بدون نام
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
انشاالله که همه به راه راست هدايت شوند.
12
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
باسلام
مطلبي که بنده قصد دارم بيان کنم ارتباطي با اين پست ندارد. فقط از شما درخواست پيگيري صحت و سقم آن را دارم
يکي از دوستان پيامک زده و گفته اند کهميزان افزايش حقوق کارمندان دادگستري 80 درصد و حقوق پرستاران 40 درصد ولي حقوق معلمان تنها 20 درصد بوده است. يعني معلمان هر سال کم تر از تورم حقوق مي گيرند به يک طرف. تفاوت در بخش هاي مختلف بي عدالتي افزون بر آن.
لطفا اطلاع رساني کنيد و از صحت و سقم آن ما را نيز مطلع سازيد
با تشکر
بدون نام
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
دنياي مدرن چه بلايي سر ما آورده
خودشونو بدبخت کرد
حالا ما رو داره بدبخت مي کنه
بدون نام
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مردم اروپا اسلام را برگزيده اند؟؟!! LOL اين دروغ شاخدار را از کجات در آوردي؟
بله، ممکنه درصد جمعيت مسلمانان اروپا نسبت به گذشته کمي افزايش پيدا کرده باشي اما اين به دليل سياست هاي مهاجرپذيري اروپا در سال هاي اخيره، که اين هم دوام نخواهد داشت، نه اينکه اروپايي ها به اسلام علاقه پيدا کرده باشند. ديد اروپايي ها نسبت به اسلام عمدتا در دو گروه قرار مي گيره (البته ديدهاي ديگه، از جمله ديد مثبت، هم هست که اهميت ندارند):
?) دلشون براي مسلمون ها مي سوزه که اينقدر عقب مانده و احمقند.
اين گروه بر اين باورند که بايد به مسلمون ها کمک کرد که جذب فرهنگ اروپا بشن.
?) ضد اسلامند و اسلام را در کشورشون نميخوان.
اين گروه در برخي از نقاط اروپا، مانند بريتانيا و فرانسه و هلند، به شدت در حال رشده.
بچه مسلمون
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا شما خودت اين نتايج رو از کجا آوردي؟!!
اگر هم اسلامو نخوان همونطور که نگارنده اشاره کرده بود، واسه اينه که مطلبو درست درمون نگرفتن يا يه کسايي نذاشتن که اسلام عزيز به اونا برسه.
وگرنه کدوم فطرت پاکيه که دين زيباي اسلام رو بفهمه و عاشقش نشه؟
چشم ها را بايد شست...
محمد
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اوناي که دنبال حقيقت هستند يهوديت و مسيحيت را بررسي مي کنند و به اشکالات عمده اي در توحيد و نبوت و ... برميخورند در يهود خدا جسم دارد(داستان ورود بر آدم و حوا ، حضور در کنار ابراهيم قبل از عذاب قوم لوط و...) و پيامبران زنا کار (داود(ع)ولوط(ع)و...)و دروغگو(يعقوب(ع)وابراهيم(ع)و...) و ... هستند مسيحيت را ديگه نگو که ميگه همه توراتو قبول دارم و علاوه بر اشکالات يهود سه خدا بودن در آن واحد يک خدا بودن(تثليث) و انحرافات پولس(حلال بودن خوک وشراب وختنه نکردن و نماز نخواندن و...) را وارد ميکند بنابراين اسلام را برميگزييند که توحيد عقلاني و پيامبران را برترين ميداند اين به دليل مهاجرت نيست چون اروپايي هاي غير مهاجر در حال افزايش اند اگر مطالعه داشته باشيد ميفهميد و اگر هم نخواهيد بفهميد مشکلي نيست!!!
دانشجوي علوم اجتماعي
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
در پاسخ به کامنت دوستي که گفته بود پذيرش اسلام از سوي اروپا دروغ شاخدار است:
البته که سياست هاي مهاجر پذيري در جريان پذيرش اسلام از سوي مردم اروپا اثر گذار بوده است. پس از جنگ جهاني دوم و نياز شديد به نيروي انساني براي کار، مسلمانان بسياري از کشورهاي اسلامي به خصوص الجزاير و ... وارد اروپا شد.
اين مسلمانان در ابتدا عقايد خود را علناً ابراز مي کردند. اما پس از مخالفت هاي دولت مردان به خصوص در فرانسه و وضع قوانين سخت گيرانه، مسلمانان مجبور شدند مناسک ديني خود را در خفا اجرا کنند. يعني مجبور شدند مثلاً نمازهاي خود را در زير پله ها اقامه کنند.
دانشجوي علوم اجتماعي
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
ادامه کامنت قبل:
همين امر موجب شد مسلمانان بدون آنکه حساسيتي از سوي دولت مردان دريافت کنند، به تروي دين خود بپردازند. به همين دليل دولت هاي اروپايي ناگهان با جمعيت زيادي از مسلمانان روبرو شدند.
پيش نهاد مي کنم پس از طي کلاس هاي زبان انگليسي، با جست و جو در اينترنت کتاب ها و مقالاتي با عنوان «اسلام زير زميني» که توسط خود نويسندگان فرانسوي نوشته شده بپردازيد.
نخست وزير وقت فرانسه در خاطرات خود نوشته که روزي به من اطلاع دادند دو دانشجوي محجبه در کالج پاريس ديده شده است. هفته بعد 200 دانشجو و دو ماه بعد بيش از 2000 هزار دانشجوي مسلمان و محجبه را در اين کالج به من خبر دادند. همين امر موجب نگراني ما شد و مجبور به وضع قوانيني براي محدود کردن آن شديم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار