به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان، علی عموزاد مهدیرجی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: برنامه تحول نظام سلامت در سه فاز زمانی با هفت محور خدمتی و یک محور نظارتی از پانزدهم اردیبهشت شروع به کار کرده است و بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در استان رضایت حداکثری مردم را به دنبال داشته است.
وی تصریح کرد: همه امکانات مدیریت و پرسنلی و تجهیزاتی را برای ارائه خدمت به مردم بسیج کرده ایم و با درایت و هوشمندی سعی کردیم که همه اقشار کم درآمد از خدمات بهداشتی و درمانی برابر و مناسبی بهره مند شوند.
سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت استان گلستان ادامه داد: کل بسته های خدمتی با دو هدف توانمندسازی بیمارستان ها، هتلینگ و ارتقا ویزیت و به ارمغان آوردن رضایت مندی و آرامش مردم عملیاتی شده که از خروجی های آن افزایش درصد مراجعه به مراکز درمانی به همراه بهبود کیفیت و خدمات بوده است.
عموزاد مهدیرجی در ادامه به خدمات صورت گرفته در استان اشاره کرد و گفت: حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج و خاص، ایجاد داروخانه تخصصی و فوق تخصصی شهدای 5 آذر گرگان، وجود بهترین تاسیسات کشوری و بهترین آمپولوژیست در استان باعث شده که نیاز به اعزام به خارج از استان نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: استان از ظرفیت ها و قابلیت های مدیریتی بالایی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم برخوردار است و هر روز در سطح استان کارشناسان از نحوه ارائه خدمات بازدید می کنند و در اصلاح امور می کوشند و به هدایت و ساماندهی اجرای برنامه تحول نظام سلامت با همکاری هیات رئیسه و اعضای هیات علمی می پردازند.
مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیگر بسته های خوب طرح سلامت در استان گلستان به ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستان ها و تامین منابع برای روسای بیمارستان ها جهت ارائه خدمات فراگیر و متنوع و مردم پسند اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص برنامه هتلینگ جزو دانشگاه های برتر کشور است و در آستانه ستاره دار شدن در این حوزه قرار دارد./220ب2/