اگر اهل مسامحه باشیم نمی‌توانیم جلوی تفاسیر غلط از دین را بگیریم/ برای گرفتن رای اهل سنت "حدیث غدیر" را تحریف کردند
آیت‌الله مصباح یزدی در جمع دانشجویان "طرح ولایت":
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: اگر انسان اهل مسامحه باشد نمی‌تواند جلوی تفاسیر غلط از دین را بگیرد؛ این آفت‌ها، زحمات انبیاء را هدر خواهد داد به همین خاطر ما باید برای مبارزه با جهل، "علم" خود را افزایش دهیم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Switzerland
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
کاملا درست است . تشدید تحریم بانک مرکزی و فروش نفت بعد از فتنه هشتاد هشت توسط امریکا واتحادیه اروپا انجام شد. وگرنه امریکا تسلیم مقاومت ایران شده بود.یعنی عامل اصلی همکاری کننده با امریکا اصحاب فتنه میباشند.
خودشان فتنه کردند==> باعث تشدید تحریمها شدند ==>مردم را ناراضی کردند===>از تحریمها ویژه خواری سیاسی کردند وقدرت دولت را بدست گرفتند ===>حالا هم در موضع قدرت در دولت خط سازش را نهادینه میکنند وانحراف در اذهان میکنند(ظلم و جنایت دشمن را کمرنگ ومقاومت اسلامی را بدنام میکنند)===>نهایت پرویی وبیشرمی===>کسانیکه باید محاکمه شوند متاسفانه صاحب قدرت شدند
حامد ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
واقعا جهل و بی بصیرتی بد چیزی است. این مردم برای اهانت به عزای امام حسین (ع) نهم دی درست میکنند ولی به کسی رای میدهند که افکار و عقایدش مخالف امام حسین شان است. لعنت بر من که اینقدر خودم مشکل دارم که نمیتوانم حتی یک نفر را از خواب بیدار کنم.
ناشناس
United States of America
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حامد جان اینایی که به فرموده ی شما رای مثبت (+)دادن منظورشون تیکه اول صحبتته نه حرف آخرت. ناراحت نشی یه موقع
حامد ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
منظورم این بود که اگر من آدم خوبی بودم استدلال و بحث و جدلم روی دوستان نزدیکم اثری میگذاشت. حالا که نمیتوانم نظر دوستان نزدیکم را تغییر دهم، پس لعنت بر سیرت خراب من که منطقم هیچ جا پذیرفته نمیشود. ولی انگار در سایت خبرگزاری دانشجو همفکران من جمعند و هلاک شدم از بس برای دوستانم حرفای سیاسی مذهبی زدم و اونا مثلا گفتن امید جهان گوش بده خوب میشی! این سایت باعث شده عقده های فکری ام را خالی کنم. اینجا مثل یک دانشگاه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار