اهمیت آموزش عالی در نظر مسئولان استان گلستان از حرف تا عمل/ دانشگاه استان بی‌"چاره" شد
4000 دانشجوی دانشگاه گلستان در حالی خود را آماده سال تحصیلی جدید می‌کنند که مکانی برای برگزاری کلاس ندارند!
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
مواردی که ذکر شد کاملا بر واقعیت منطبق است لطفا گزارشی از دانشکده علوم پایه دانشگاه گلستان وآزمایشگاههای آن نیز تهیه کنید که وضعیتی به مراتب اسف بارتر دارد. جناب استاندار با آنکه دقیقا در جریان امور قرار داشتند و با وجود انبوه مشکلات این دانشگاه که ممکن است منجر به اعتراضات دانشجویی در سال تحصیلی آتی در این دانشگاه گردد به یکباره تغییر نظر داده وتصمیم به واگذاری ساختمان جهاد به دانشگاه علوم پزشکی گرفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
چه عجب! بالاخره یکی هم حرف دل دانشجویان و اساتید دانشگاه گلستان رو انتقال داد!
انصافا حق تنها دانشگاه جامع استان اینه؟ اگه این دانشگاه تو استان دیگری غیر از گلستان بود هم همین وضعیت رو داشت؟ تبریک به همت مسئولان استانی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
آخه این دانشگاه کجاش شبیه دانشگاهه؟ محیطش؟ (در یکی از بدترین محیطهای فرهنگی استان در جوار پارکینگ اتوبوسرانی و چهارشنبه بازار!!!) فضای فیزیکیش؟!( استفاده از کانکس برای سالن مطالعه و سلف و استفاده از راهرو برای نماز خانه و کلاسهای فوق العاده کوچک و بدون حتی یک کولر!!!!!! اتاق استید که بصورت مشترک هست را هم اضافه کنید لطفاٍ!!!!) آزمایشگاهاش؟! (بسیاری از آزمایشگاهها وجود ندارد!!)
علی لواسانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
سلام.اقا دانشگاه دولتی گرمسار هم همینطور دانشگاه ما نه تنها کلاس نداره بلکه جای گردهمایی هم نداره.صدامونم به هیچکس نمیرسه و به جای اینکه به دانشگاه کمک کنند هی رییس دانشگاه عوض میکنند.تو رو خدا یه خبری چیزی بنویسید تا به گوش این مسوولین برسه بلکه کاری کنند.یه روز تو دانشگاه ازاد گرمسار میریم یه روز تو موسسه غیر انتفاعی ادیبان یه کلاس اینور یه کلاس اونور خیر سرمون دانشگاه ازاد تهران جنوب رو رو ول کردیم بریم دانشگاه دولتی درست درمون اونم که با این وضعش چند سال حال مارو گرفته تو رو خدا یه پیگیری کنید ممنون میشیم.یاعلی
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
مسولان استان باید پاسخگو باشند آنها بجای این که دنبال رفع مشکلات دانشگاه گلستان باشند سنگ اندازی نیز می کنند و تا کنون هیچگونه اقدامی انجام نداده اند. استان گلستان از ضعف نیروی انسانی متخصص فنی و مهندسی در تمام گرایش ها رنج می برد. کمک به دانشگاه گلستان بخصوص دانشکده فنی و مهندسی می تواند استان را از لحاظ نیروی انسانی متخصص فنی، بیمه کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
متاسفانه در استان گلستان هيچگونه برنامه ريزي بلند مدت و يا اصلا برنامه اي براي اعتلاي جايگاه آموزش عالي وجود ندارد. هرچند كه ادعا مي شود 60 سال است كه در اين استان آموزش عالي درجريان است، اما هنوز زيرساختهاي اوليه آن فراهم نيست. دانشگاه گلستان نيز در وضعيت اسف بار ويا بهتر فاجعه باري قرار دارد.
به نظر مي رسد كه ديگر اميدي به برخي مديران اين استان كه هيچ گونه به صورت منطقي پاسخگو نيستند، و بايد از طرق دولت و رياست جمهوري به داد اين استان محروم رسيد. چرا كه بيشتر تصميمات به صورت قوميتي، دسته اي، قبيله اي و حزبي گرفته مي شود تا اينكه بر پايه تعقل و خرد جمعي و برنامه ريزي بلند مدت.
اميد است كه در دولت تدبير و اميد، به مشكلات آموزش عالي و بخصوص دانشگاه گلستان رسيدگي گردد تا جوانان اين استان ...
یک فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
خدا انشاءالله به دانشجو هاش صبر بده من کاملا درکشون میکنم.
دانشگاه صنعتی قم هم همین بدبختی را دارد. در یک ساختمان اجاره ای که برای بهزیستی است با 2000 دانشجو دارد فعالیت میکند.برای خوابگاه خودگردان ترمی حدود 400 هزار تومن میگیرند.
درد بدتر از این هم اینه که امسال گفتن باید 86 هزار تومن بدهید وگرنه نمیگذاریم انتخاب واحد کنید! دانشجو ها هم نمیدانند باید چه کار کنند.آخه دردمونو به کی باید بگیم که از دانشجوی روزانه پول نمیگیرن!
امیدوارم خبرگذاری دانشجو این رسالت رو برای خودش ببینه که یک گزارش هم از آنجا تهیه کنه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار