اقساط ماورایی تسهیلات 80 میلیون تومانی خرید مسکن/ آیا متقاضیان توان پرداخت اقساط را خواهند داشت؟
گزارش/
وام 80 میلیون تومانی مسکن تدبیر جدیدی است که با توجه به نامه مشترک وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی به رییس‌جمهور در دستور کار قرار گرفته است. تسهیلاتی که با توجه به روند گذشته با اقساط ماهیانه بیش از یک میلیون تومان همراه خواهد بود. حال با توجه به افت قدرت خرید مردم این موضوع جای تامل دارد که آیا این افراد خواهد توانست از عهده بازپرداخت این وام برآیند؟
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
چرا هیچکی از این دولتیان عزیز نمیشنون اینا رو ؟؟!!!! البته حق هم دارند!!!! واقعا کدوم یکیشون می فهمند با حقوق زیر 600 و 700 تومن از یک سو برآمدن از پس اجاره یا رهن یک خانه ولو بسیار کوچک و محقر و از سوی دیگر مخارج ماهیانه خورد و خوراک و تحصیل و پوشاک یک خانواده یعنی چی!!! اصلا در تصورشون هم نمی گنجه چه به رسه به این که بخوان با توجه به این قشر از جامعه و به نفع این قشر از جامعه برنامه ریزی کنند!!!! چه انتظاری می شه داشت !!!
یه بنده خدا
France
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
اخه کسی که توی یه خونه چند صد متری زندگی میکنه تو بهترین نقطه شهر چطور میخواد مشکل مسکن افرد کم درامد و حل کنه که حتی شرایطو هم نمی تونه درک کنه و ببینه چه برسه حل اش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
آخه منی کهماهی 600 میگیرم چطور باید صاحبخونه بشم با این اوصاف تا 30 سال دیگه هم نباید به خونه دار شدن فکر کرد
دادا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
من نوجوان که قراره با حقوق اداره کاری ینی 600هزارتومن کار و زندگیم رو شروع کنم چجوری باید برجی یک میلیون تومن بازپرداخت وام داشته باشم. شایدم به خاطر اینه که کلیددارا بحران را پشت سرگذاشتن اما ما چون کلید نداشتیم هنوز تو بحران موندیم...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
میشه یک مطلب هم بذارید راجع به نحوه خونه دار شدن در اروپا یا امریکا تا ببینیم مردم اونجا چیکار میکنن؟؟ اینجا که فقط کلاهبرداری بانکا رو می بینیم، الان اروپایی ها برای تامین مسکن چیکار می کنند اونا هم مثل ما مشکل دارند؟؟
ببب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
جاشون گرمه.حقوق بالا اینکه براشون پولی نیست
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
مدیونین اگه فکر کنین رباخواریه :)
خب حق دارن بیچاره کارمزد بگیرن !
ارسال نظرات
آخرین اخبار