چرا هم اکنون نفت خام با مهلت طولانی بازپرداخت‌های 90 تا 270 روزه به فروش می‌رسد؟
۱۱ سوال یک نماینده مجلس از زنگنه؛
یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزارت نفت برای دادن مهلت طولانی در بازپرداخت پول نفت‌خام به مشتریان ایران، ۱۱ سؤال خود از زنگنه را تشریح کرد. 
تعداد نظرات: ۲
saeed
Russian Federation
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای قاضی پور و مدیریت محترم سایت ؛
آقای قاضی پور ببخشید ممکنه این بحث بنده با محور این خبر خیلی ارتباط نداشته باشه ولی بخدا ما دیگه از خلاف قانونی عمل کردن وزیر نفت و همدستاش به ستوه اومدیم!!!!
جناب آقای قاضی پور نماینده محترم مجلس و وکیل الرعایای مردم....
در خصوص بحث آزمون استخدامی نفت سال92 اینجانب با رتبه کتبی 4 از بین 116 نفر و نمره مصاحبه فنی 92.7 و نمره مصاحبه روانشناسی 59.26 با مدرک کاردانی در گروه شغلی عملیات بهره برداری نفت و گاز مردود اعلام شدم!!! اون موقع که امتحان دادم در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرمون بصورت حق اتدریسی کار میکردم ولی بخاطر آمادگی در آزمون نفت انصراف دادم و در این 18 ماه هم 3 فرصت شغلی دیگه رو (با ارایه مستندات) از دست دادم ؛ الان هم دیگه نه سرمایه ای دارم برای کار آزاد!!!! ونه شرایط سنیم اجازه میده در آزمون دیگه ای که اونم نیست شرکت کنم!!!
لذا از شما نماینده محترم و دلسوز و شجاع این مرز وبوم......
تقاضا دارم هرچه سریعتر درپی رفع این فاجعه تاریخی در حق این چنصد جوان که با ارایه مستندات حاضرند به شما اثبات کنند که حقیقتا" در حقشون اجحاف شده.....
جهت پیگیری حقشون که معتقدند در کشوری که مردمان یک شهر یا منطقه جغرافیایی , نفت زیر پاهاشون هست و برای ورود به تاسیسات نفتی شهر خودشون نه از طریق پارتی بازی و رابطه بازی !!!! بلکه از طریق فرایند قانونی آزمون تلاش کردن و نمرات نسبتا خوبی رو گرفتن باید از کجا اجازه بگیرن تا به حق تضییع شد ه شون برسن !!!!!
آیا این نهایت ناجوانمردی و بی قانونی نیست!!!
saeed
Russian Federation
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
خواستم از آقای قاضی پور خواهش کنم بهتر نبود یکی از سوالاتشون رو یا سوال 12 رو راجع به بحث آزمون استخدامی نفت سال 92 که حقیقتا" یکی از اصلی ترین دغدغه جوانان زحمتکش علی الخصوص این چنصد جوان بی ادعا بوده رو مطرح میکردن
ارسال نظرات
آخرین اخبار