چادری شدن دختر دانشجو توسط "الهام چرخنده"/ اظهارات چرخنده درباره اسیدپاشی + فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۳۶۶۶۱۹

چادری شدن دختر دانشجو توسط "الهام چرخنده"/ اظهارات چرخنده درباره اسیدپاشی + فیلم

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در دانشگاه آزاد واحد ارومیه، درباره فرهنگ عمومی کشور و موضوع اسید پاشی اصفهان به ایراد سخن پرداخت...

به گزارش خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون "خبرگزاری دانشجو" الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در دانشگاه آزاد واحد ارومیه، درباره فرهنگ عمومی کشور و موضوع اسید پاشی اصفهان به ایراد سخن پرداخت که فیلم این اظهارات را می توانید از اینجا دانلود، و از این بخش در زیر می‌بینید: 

 

نظرات شما
بهلول از مرودشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
باز هم به غیرت خانم چرخنده .بدا به حال وزارت برادر جنتی که ......................
106
21
ناشناس
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
خانم زهرایی این فامیلی راحضرت اقا نامیدند برایشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
چقدر تغییراتشون عظیم بوده.
مثل بعضیا فقط چادر نگذاشتند.
محکم از اند ایمان حرف میزنند.
88
15
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
ای کاش یکی مثل الهام چرخنده میومد و پوشیه زدن رو هم از غربت نجات میداد.
زیرا خیلی دخترها فقط به خاطر بد بودن بین مردم با وجود اینکه بسیار به این امر نیاز دارند نمیتونن ازش استفاده کنند به خاطر حرفهای عجیب بعضیا!
58
35
سامیه
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
عزیز محترم.چرا اینقد اصرار داری که از پوشیه زدن طرفداری کنه در صورتی که در اسلام حدی که اعلام شده برای پوشش وجه و کفین ه .حتی من حدیثی دیدم که پوشوندن چشم ها مکروهه.
به نظرم همونطور که اسلام دین تعادل ما هم باید از افراط و تفریط پرهیز کنیم
ناشناس
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
ما پوشیه نخواستیم ..... همین که اصل حجاب را رعایت کنند ، دمشان گرم!
زهرا
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
در جواب خانم سامیه باید گفت که همون وجه و کفینی که مراجع اجازه دادند که باز باشه فقط در صورتیه که اولا آرایش و زینتی نداشته باشه ثانیاً نامحرمی به قصد نگاه نکنه در غیر این دو صورت هم باید بپپوشونه . در ضمن آیت الله بهجت پوشاندن وجه و کفین رو هم در حالت عادی احتیاط دانشته اند. میشه بگید اون حدیثی که مکروه دانشته اند کجاست منبعش چیه ؟
ناشناس
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
پوشيه در غرب نماد وهابيت و تكفيري هاست
نظر اول از خودم بود
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
من همون عزیز سامیه خانومم که نظر اصلی رو گذاشته.
سامیه، چقدر عجیبه که شما به این رسیدی که من اصرار به پوشیه زدن خانم ها دارم. فقط همینو (در مورد سامیه) میگمو رد میشم..

اما در مورد نظر آخر در مورد نظر خودم: گرامی، میدونی تو اروپا فقط اگه روسری داشته باشی بهت میگن تروریست؟ نظرت چیه؟ باید با وجود نیاز ازش دوری کرد؟
تو اروپا و غرب شاید مخالف کل اسلام و پیامبر باشن(به خاطر تبلیغات بد)، انوقت مفتضحانه نیس خواننده های همونجا چه زیبا دفاع میکنند و ما تو کشور خودمون دودوتا 4تا میکنیم که چه نظری بدیم؟!
تو فرانسه با ندای رئیس حمهور برهنه میریزن بیرون، اما برخی حوری صفتان و پاک سیرتان زهرا نشان، با پوشیه (محض اطلاع، حتما هم حالا چشماشون پوشیده نیس؛ نگران نباشن معترضان) رفت و آمد میکنن. بازم بگم...
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
فوق العاده تاثیر گذار بود تشکر
87
15
بنی آدم
Finland
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
احسنت به خانوم چرخنده.
متاسفانه بعضی از افراد که ادعای روشنفکری دارند با دیده تمسخر و تحقیر ایشونو مورد انتقاد قرار میدن.عجیبه که همون افراد از کسانی مثل گلشیفته فراهانی دفاع می کنن.
به هر حال حرف من به خانم چرخنده اینه که حالا وارد میدان دفاع از ارزشها شدید،از تیرها و خدنگها و طعن های بد طینتان نترسید.
از هنرتان(چه کلامتان باشد چه بازیگریتان) برای تبلیغ باورهایتان به بهترین شکل و با قدرت استفاده کنید.
تاکور شود هر آنکه نتواند دید.
30
8
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
خدا انشاءالله خیر این الهام چرخنده رو بده خدا انشاءالله پدر و مادرش رو بیامرزه خدا انشاء الله با حضرت زهرا سلام الله علیها محشورش کنه خدا حفظش کنه خدا بر توفیقاتش بیفزایه. خدا مثل ایشون رو زیاد کنه
26
8
_tasnim_
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
نشون می ده که خیلی از جوونای ما حرفی رو که می شنون بدون تحقیق می پذیرن... ای کاش اول از همه چیز فکر کردن را به جوانان بیاموزند...
15
8
مداد رنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
کاش خیلی از ما ها هم انقد تو راهمون ثابت قدم و تاثیر گذار بودیم. نه اینکه از هر حرفی فرار می کنیم و به هر تهاجمی سلام
29
6
عباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
حجاب شکوهمند و دفاع از حریم آن، حرکت در خط زهرای اطهر است. مبارکتان باد!
31
5
fateme
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
شرمنده امام زمان(عج)... که حتی یه سربازم براش نساختیم...
خوشا بحال خانم چرخنده...
خدایا لیاقت بده... یا امام حسین(ع)..
36
6
حامد ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
خدایا! مرا نیز همانند الهام چرخنده، مجاهد در راه خودت قرار بده!!! خدایا، روز به روز، بصیرت مرا افزایش بده!!!
34
9
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
الهی شکرت به خاطر چادری که بهم دادی، شکرت
45
8
یه دوست
Dominican Republic
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
یا زهرا ... یا حسین ...
34
5
یه دوست
Dominican Republic
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
بانوی نمونه ... فعال به عنوان زن مسلمان . یا حضرت حسین ... گریه کردم زیاد
34
9
یه دوست
Dominican Republic
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
خانم چرخنده کاری زینبی کردی
35
20
سامیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا
ایمان آوردن درسته سخته ولی نگهداشتن ایمان سختتره.امید وارم ایمانش روند افزایشی داشته باشه
37
8
فاطمه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
سلام ازتون خواهش میکنم التماس میکنم که یک کلیپی فیلمی آماده کنید علیه کسانی که دارد اسید پاشی را گردن حزب اللهی ها می اندازند بری ببینید چه خبره تو وایبر و لاین چه خبره چه افتضاحیه
39
10
علی
United States of America
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
قشنگ بود.
کاش این موضوع در دانشگاه ها تبدیل به نهضت می شد.
انشالله یه وزیر علوم خوب بیاد که بجای اینکه بخواد بره دنبال تشنج در فضای شریف دانشگاه دنبال نهادینه کردن ارزش های الهی و ارتقاء فضای علمی دانشگاه باشه.
39
15
رفیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
خدا پشت و پناه خانم چرخنده
51
9
حسین کازرونی
United States of America
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
سلام بر همگی

خدائیش به قول کاربرهای سایت ، خانم چرخنده داره " کار زینبی " می کنه.

از خدا می خوام که یارش کنه.......
50
6
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
واقعا ذر این حجمه تهاجم فرهنگی حرکت بزرگ و زیباییست... امیدوارم ادامه داشته باشه... انشالله موفق باشند...
42
8
رامین می گه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
احسن به تو شیر زن واقعا خدا حفظت کنه خواستم بهت بگم که غمت از این همه نامردی ها نباشه چون همیشه مردم اون میوه رسیده روی درخت رو سنگش می زنند و کسی با اون میوه کال کاری نداره وتو همومن میوه رسیده هستی احسن به تو دیگه هیچی نمی تونم بهت بگم خانم ببخشید بزرگ خانم چرخنده
43
7
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
بابا ايول .....خدا این هنر مند های ارزشی رو حفظ کنه.افرین به خانم چر خنده که هنرشون رو در در راه دین و اعتقادشون خرج میکنن.
44
10
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
خدا بهش خیر بده.
42
9
alii
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
حالم خوب شد
چه حس قشنگی
خدا نفوذ کلام تو بین دختران بهش بده تا یه انقلابی در چادری شدن آغاز کنه...
45
8
ناشناس
Germany
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
خدا ان شاالله ایشان را حفظ کند
40
7
کانون همیاران فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
عالی بود.خدا خیرت بده خانم چرخنده
زینبی بمان

اولین کانون همیار فرهنگی کشور.
sabkejahadi.blogfa.com
47
8
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
نمردیم و از صنف منور الفکر بازیگران!!! هم حرکتی قاطع و درخور احسنت دیدیم بقیه دوستان بازیگر یاد بگیرن بد نیست هااااا تبریک به خانم چرخنده و ارزوی سلامتی ایشون
22
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
خدا حفظشون کنه و بهشون شفای عاجل عنایت کنه .آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
24
6
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
سلام
آفرین به خانم چرخنده خدا حفظت کنه.آقایان یاد بگیرند.
4
0
یه چادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
بهت افتخار میکنم بانوی بزرگ
بهت افتخار میکنم که هستی

حضرت زهرا پشت و پناهت
3
0
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
ماشالا به این زن باغیرت ................1
4
1
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
خانم چرخنده بازم به شما.........منتظرتون هستیم
4
2
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
ماشالله به خانم چرخنده، مرحبا یه این خانم فهیم، انصافا این خانم بزرگوار در این حجاب، چقدر باوقار دیده می شود و پیرو زینب کبری نمایان می شود.
آفرین بر این خانم فهیم و مومن
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار