باشگاه مخاطبان دکتر سلام عضو می پذیرد!
آخرین اخبار:
کد خبر:۳۶۹۰۸۳

باشگاه مخاطبان دکتر سلام عضو می پذیرد!

جهت عضویت در باشگاه مخاطبان این مجموعه نام و نام خانوادگی، استان محل تحصیل و نام دانشگاه و ایمیل خود را به سامانه پیامکی 30001163 پیامک کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه طنز "خبرگزاری دانشجو" مجموعه طنز دکتر سلام در نظر دارد "باشگاه مخاطبان دکتر سلام" را راه اندازی کند تا از این طریق علاوه بر اطلاع رسانی اخبار مربوط به این مجموعه، بتواند از همفکری مخاطبان خود جهت بهبود و رشد کیفی مجموعه طنز دکتر سلام استفاده نماید.

 

از این رو شما مخاطبان (دانشجو و غیر دانشجو) و علاقمندان مجموعه طنز دکتر سلام می توانید جهت عضویت در باشگاه مخاطبان این مجموعه نام و نام خانوادگی، استان محل تحصیل و نام دانشگاه و ایمیل خود را به سامانه پیامکی 30001163 پیامک کنید.

 

 

نظرات شما
هادی غفورپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
عالی
38
7
مونا
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
دقیقا چی عالیه؟؟؟؟؟ @_@
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
چه طور میتونیم مطلع بشیم چند نفر تا به حال عضو شده اند؟؟؟؟؟؟
اصلا عضو بشیم یا نشیم؟؟؟
چه فرقی داره؟؟؟؟
چی میشه؟؟؟؟؟؟
43
4
شریف
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
احتمالاً هر کی عضو شه می ره تو لیست بیسوادا و بی شناسنامه ها
ناشناس
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
به جهنم
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
آنهایی که فارغ التحصیل شدن نمی توانند عضو شوند؟
26
6
وحید
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
سلام تو خود خبر نوشته انددانشجو غیردانشجو
جواب
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
گفته چه دانشجو چه غیر دانشجو!!!
جواب
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
گفته چه دانشجو چه غیر دانشجو!!!
مهری
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
دوست عزیز، بالا نوشتن: "دانشجو، غیر دانشجو". خب فارغ التحصیلم یه زمانی دانشجو بود.
ابراهیم
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
از این رو شما مخاطبان (دانشجو و غیر دانشجو) و علاقمندان مجموعه طنز دکتر سلام می توانید
ناشناس
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
بله کسایی مثل شما دانشجو هم باشی نمیشه...... یکم دقت کن عزیزم چی میگی زشته .....
ناشناس
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
بله کسایی مثل شما دانشجو هم باشی نمیشه...... یکم دقت کن عزیزم چی میگی زشته .....
حسینی
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
نوشته دانشجو و غیر دانشجو
یاسر
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
آقا ما که بی سوادیم چی ما هم میتونیم چیز شیم ؟ ما شناسنامه هم نداریم ها ؟؟ از جایی معدود تغذیه شیم چی ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
منم میام . . .
17
0
مهرداد
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
به قول آقای خمسه تو سریال پایتخت...
اَره.... منم میام ....
ظریف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
سلام...خسته نباشید....یه سوژه داشتم برای کلیپهاتون.....تا پارسال به دانشجوهای ارشد هسته ای 3 برابر وتم میدادن....نمیدونم تو این مذاکرات چی گفتن که وام بیشتر به دانشجو های هسته ای رو برداشتن...تو دانشگاه شهید بهشتی که این طور بود....بی سرو صدا...
27
1
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
سلام
اطلاع رسانیتون مفتیه یا پیامکی 35 تومن؟؟؟؟؟
43
3
مونا
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
به ریش های ابوبکر البغدادی قسم ادبیات فاخر شما منو تحت تاثیر قرار داد!!!
د
Thailand
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
ما که دانشگاه نرفتیم چه طور؟
اولش گفتید دانشجو و غیر دانشجو، ولی بعدش میگید استان محل تحصیل و نام دانشگاه!
ما ثبت نام نکنیم؟
16
2
مهرداد
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
بله این جا باید مشخص بشه....
د باید ثبت نام کنی ولی نباید محل تحصیل و دانشگاه رو بدی
سید مهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سلام
چرا از دکتر سلام جدید خبری نیست ؟!!
ما منتظریمااااااا
22
18
گمنام
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
محرم و صفره مثلا
هادی
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
به خاطر ایام سوگواری اباعبدالله
قبلاً اعلام کرده بودند که تو این مدت دکتر سلام نداریم
مونا
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
محرمه هااااااااااااا
امير313
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
ما يعني ما دكتر سلامي ها خيلي مذهبي هستيم ولي محرم تمام شد درست ماه صفر هستش اما ما موقعي كه دكتر سلام نگاه مي كنيم نمي خنديم كه به حال كشور گريه مي كنيم با كليدي كه در درب ماند و شكست.......اين داستان ادامه ندارد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
از این رو شما مخاطبان (دانشجو و غیر دانشجو) و علاقمندان مجموعه طنز دکتر سلام می توانید
12
1
دانشجوی دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
خب بابا دکتر سلامی ها آخه من چقدر حرص بخورم از دست شماها!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب آخه چرا نمیگید مزایای این کار چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عضو بشیم چه فایده ای داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدفتون از ایجاد باشگاه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خط قرمزا رو بیشتر میریم جلو با باشگاه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10
2
محمدرضا گنجی
United States of America
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سلام انشاالله همتون پیروزوموفق باشید
25
6
دانشجوی ....
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سلام
خداقوت.چرا از دکتر سلام خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
15
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
عضو بشیم که دقیقا چی بشه چیکار کنیم؟
15
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
سلام ، خدا شما رو حفظ كنه ، ما رو هم پولدار .
15
0
lمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
پس چی شد خبری از دکتر سلام نیست نکنه تحریم ها به شما هم رسید...........
27
0
بی شناسنامه
Germany
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
سلام
اسم مدرسه هم قبوله؟!
--
راستی دکتر سلام جان دوماه زیاد نیود؟ لا اقل یه ویژه نامه این وسط مسطا منتشر میکردین!
--
+من هنوز نفهمیدم چرا نظراتم درباره جناب فریدون هیچوقت تایید نشد!
قبلن درمورد سمت ایشون پرسیده بودم که شما تایید نکردین حالا دیگه خودم پست ایشون تو دولت رو فهمیدم!
لابد همونطوریکه" پدرپولدار داشتن" یه شغله ! "برادر رئیس جمهور داشتن" هم شغل محسوب میشه!
__
+ممنون
22
1
محمد کریمی
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
تقویمت اشتباهه ؟؟2 ماه کجا بود 5 هفنه است....
ستاد حمایت از بد قول ها
بی شناسنامه
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
ببخشید! حواسم نبود..! اصلن مگه این شیب ملایم حواس میذاره واسه آدم!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
نظر منو نذاشتید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شماهام آره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باشه کلا دیگه هیچ وقت براتون نظر نمی ذارم
13
5
ناشناس
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
به جهنم! }:))
محمد کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
انشاءالله یکشنبه منتظریم ....
16
7
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
الان یکشنبه داره تموم میشه! دکتر سلام این هفته میاد؟
15
3
محمد_ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
درودبرایران بزرگ،شماهاکه تنهامنتظریدیک گزارش کوچکی ازتازی جماعت باشه،که این دکترسلام وتخته وتازی پرستی روادامه بدید،77700000واندی مردم وفدای یک مشت تازی شمشیرنشان کردید،همکاری هم میخواهید،سیاست تون وبرخی کارتون درسته دیگه نمیتونیم همه چی تون وبپذیریم.
3
59
بیدار
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
میشه دقیقا بگی منظورت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
aznasleoo
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
سلام من که نفهمیدم یکی توضیح بده اینجا چی نوشته؟
گل مراد
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
ها !
مونا
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
بچه ها اگه یکی نهاد و گزاره و فعل جمله هایی که این دوستمون نوشته برای ما جدا کنه فکر کنم بفهمیم چی بوده منظورش!!!!!!!!!!!!
حنی
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
دادا زیر دکترا حرف بزن بفهمیم.........
من
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
حداقل اسم "تازی" خودتو یه نگاه بنداز بعد نظر بده!
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
خدا بهتون قوت بده وان شاالله همیشه ادامه داشته باشه
23
0
یا مهدی
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
نکنه شما رو هم تحریم کردند البته از طرف خودی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گمنام598
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
سلام من پیغام دادم پیام یا ایمیلی تو تاییدش نباید بیاد؟نکنه سنم کمه قبول نکردید ؟
14
0
مهدی
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
نگران نباش. برای منم که سنم زیاده نیمده!!!!
باقر
Germany
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
در دکتر سلام بعدی یادتون نره آموزش شیر دادن بچه در صداوسیما! شبکه آموزش
37
4
sara
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
بیمارستانها که یاد نمیدن. مادرها و مادربزرگها هم که روش اصولی و درستشو بلد نیستن.... پس شما بفرمایید اون خانم جوانی که تازه بچه دار شده و هیچ تجربه قبلی نداره، این چیزهارو از کجا باید یاد بگیره؟؟ شبکه آموزش برای همین چیزهاس دیگه...... از آموزش بیف استراگانوف که کمتر نیست
روحانی مچکریم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
یه مدته ازتون خبری نیست
لطفا یه مقدار آهنگ زمینه رو کم کنید تا مناسب فضایی مثل مسجد هم باشه
56
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
سلام و خسته نباشد
چرا بیشتر از یک ماه که دیگه از دکتر سلام خبری نیست؟
51
1
امیرحسین
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
سلام بخاطره ایام محرم و صفر ،که این کارشون هم تحسین بر انگیز هست
حسن
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
سلام فکر کنم به احترام محرم اباعبدالله فعلا دوستان تولید نمی کنند.
با تشکر و خداقوت
محمد
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
2 ماه استراحته دیگه تا پایان محرم و صفر فکر کنم
محمود حسین زاده
Slovenia
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
برنامتون خیلی قشنگه .من ظلبه ام می خواهم عضو شوم چه کارکنم
3
0
امير313
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
سلام برادراي دكتر سلام خسته نباشيد، چند وقت هست ازتون خبري نيست، با ما دكتر سلام مي خواهيم.
من دانش آموز دوره متوسطه هستم و يكي از علاقه مند ها به دكتر سلام و يك دانش آموز سياسي مي شه من هم بگيد دانشجو
6
1
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
سلام. فکر کنم عاقبت تشر صدا و سیما به 20:30 هم به شما سرایت کرده که دیگه از دکتر سلام هایتان خبری نیست. یا اینکه فضای گفتمان های دولت با 5+1 روی شما هم اثر گذاشته؟
6
1
حمید
Austria
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
دیگه شورشو درآوردید!
پس این دکتر سلام چی شد؟
شما مگه کارگزینی ندارید هی به خودتون مرخصی می دید!!
8
1
...!
Germany
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
کاش رابطه ی دکتر سلام و مخاطبا دو طرفه بود .. شما اینقدر طرفدار دارین و به خاطر بیشترین بازدید کننده و نمیدونم چی چی ازتون تقدیر میشه بعد حتی نمیگین دکتر سلام چه روزی میاد که اینقدر مخاطباتون رو علاف نکنید..از هفته ی پیش منتظرم مگه یک ماه چند روزه؟!..جواب سوالای ما رو هم نمیدین!........ ببخشید تند گفتم! خدایی اعصابم داغونه..!
10
1
حسینعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سلام بابا کی دکتر سلام میاد مردیم از بی خبری
7
1
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
با سلام و خدا قوت،
من بی صبرانه منتظر انتشار کلیپ دکتر سلام هستم. لطفا دلیل تاخیر خود را بیان کنید. لطفا نسبت به هواداران خود پاسخگو باشید.
دکتر سلام خیلی دیر کرده. آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ....؟؟؟؟؟
8
1
سرباز رهبری
United States of America
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
دکتر سلامی ها کجاید دارییییییییم ناببببببببببببببببود میشم.
اگه فردی؛ دولت ...........گیر دادن بگید بریزیم بیرون..................
یا یه خبر از دکتر سلام بگید................
یه خبر بدین.......................................................................
10
1
چومدونم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم درد نمیکنه فقط تنگ شده فهمیدی تنگ شده
10
2
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
چرا اینقدر تاخیر شما هم که مثل دولت ها قولاتونو یادتون میره ......خودتون گفتید یه ماه.......تاالان که نیومده!!!!!!؟؟؟؟
8
2
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
سلام
آقا ما هر روز میایم سر میزنیم تا از دکتر سلام خبری بشه.چی شد پس،نکنه......
ما نگرانیمو ترو خدا اگه چیزی شده بگید به ما،ما تحمل میکنیم
10
3
آقا سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
چی شد پس؟ .................. نیومـــــــد؟ ........ ........ ......... ...... بریـــــم؟! . . . . . . . . . رفـتــیــمــا!!!!!!...... ..... .....
د آخه جای دیگه ای هم نداریم بریم که!!!!!!!!! ...... ..... ...... حالا یه چند ماه دیگه هم صبر می کنیم بلکه بیاد..........
13
2
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
چرا سرعت دانلود از خبرگزاری دانشجو اینقدر پایین آمده؟
7
3
محمد کریمی
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
دقیقا چی رو دارید دان میکنید.
مونا
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
سوال منم دقیقا همینه. فکر کنم این دوستمون دچار توهم دانلود شده
سرباز رهبری
Germany
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
منتظر دکتر سلام 58 هستیم(..................)
اگه فردا منتشر میشه که هیچ؛ وگرنه حداقل بگید (آدم ......................)
دکتر سلامی هههها (سلاممممممممممممممممممممممممممم..........)
8
2
حسین خطاط
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
سلام من به شخصه از زحمات شما عزیزان(افسران) در سنگر جنگ نرم ممنوم پس چرا وقفه!!!به امید تداوم این مسیر ما اگر قابل باشیم دعای خیرمان بدرقه راهتان میکنیم من الله توفییق
17
3
کانون همیاران فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
دکتر سلاآآآمی هاآآآ...

سلاآآآآم

" همه ملت منتظر این دیالوگ هفته بعد دکتر سلام!!!
20
2
مونا
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اره واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
گروهبان کرسنت /خدا وکیلی تنها نقد سالم وطنز فاخرهمین دکترسلامه امید ما دکتر سلامه.این مدتی که پخش نمی شه قسمتهای قبلی را مرور کردم.بالاخره دکتر سلام در دل ما امید ایجاد کرده .دو ساله که بد جوری نا امید شدیم،ول با دکتر سلام بارقه امید در دل ما زده شد.موفق وموید باشید ان شاءالله
14
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
آقا چی شد پس دکتر سلام.خواهشند یه جوابی بدید از نگرانی درایم
28
1
من
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
همچی میگی از نگرانی درآیم انگار واسه خلبانی ثبت نام کردی!
ناشناس
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
واسه شما که میشینی واسه تفریح و اینکه از بیکاری نمی دونی چیکار کنی،دکتر سلام می بینی اره مهم نیست
اما واسه ما که از طرفداراشیم و همیشه دنبال میکنیم مهمه.خوبه ادما انقدر فرهنگ داشته باشن و به نظرات دیگران احترام بزارن.
یا علی
من
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
سلام دوست عزیز که فکر میکنی من بیکارم. نه عزیزم اگه شما فقط یه مخاطبی. رسانه حرفه منه و از طرفدارای دکتر سلام هم هستم. بد نیست کمی کلمه فرهنگ رو تو وجودمون خودمون نهادینه کنیم. یا علی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
اربعین هم که تموم شد چرا نمیاد قسمت بعدی؟؟؟؟؟
چررررررررااااااا؟؟؟
18
3
محمد کریمی
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
بابا الان هم اگه بیاد بده که بذارید ماه صفرتموم بشه ؟؟انشاءالله اول دی.....
سرباز رهبری
Germany
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من به عنوان یک دکتر سلامی فعال دارم از بعد قولی عوامل سازنده ای دکتر سلام خجالت میکشم.

خواهش میکنم بخاطر این همه بیننده ای دکتر سلام بگید کیییییییییییییییی قسمت 58 دکترسلام منتشر خواهد شد.......
.......................................................................بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگیییییییییییییییییییید............)
تا کی به دوستان نزدیک خودم که برای اولین بار می خوان این برنامه ی فاخر سیاسی و ......)ببینند........بعد قول شم.؟؟؟؟؟؟؟
10
2
حر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
پس چی شد دکتر سلام؟؟؟؟؟؟
جواب هم که نمیدین...
یه چیزی بگین دیگه؟؟؟
تو این دو ماه کلی اتفاق افتاد ولی دکترسلام نبود.
13
0
فامیل دور
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
ما که مردیم !!!! مسولااااااااااااااااااااااااان! طرفداران کلید روحاااااااااااااااااااااااااااااااانی!!! تدبیری هااااااااااااااااااااااااااااااا!! امیدی هااااااااااااااااااااااااا!!!
مدافع
Singapore
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
سلام دکتر سلامی ها
دوستان نکنه دولت تدبیر و امید شما رو هم مجبور کرده که از این به بعد بهش کاری نداشته باشین
اگه کرده بگین که بیایم خود دولت و عواملش رو جمع کنیم ها
15
3
m
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
فکر کنم قسمت 58 یه دو سه ساعتی باشه
16
1
جواددامرودی
United States of America
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
سلام سایت خوبیه
11
2
یک جهنمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
یادش بخیر
دکتر سلامی ها سلامــــــــــ
خوب پس چی شد این دکتر سلامتون، این قدر مس مس کردید که ایام امتحانات شد حتما این بار به بهانه امتحانا باز می خواید زمان انتشار قسمت 58 رو تمدید کنید.اه ه ه ه
واقعا که ...
چرا با احساسات ما بازی می کنید اخه...
حداقل بگید کی میاد "آخه ما کارو زندگی داریم
12
1
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
میگم حد اقل بهمون اطمینان بدهند که بعد از صفر منتشر میشه بلکه فشار خون طرفدارا یکم تنظیم بشه!!!
4
0
عباسعلی بیگدلی
-
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
ضمن عرض سلام و خدا قوت به همه دست اندرکاران طنز دکتر سلام
از خداوند متعال آرزوی توفیق به همه عزیزان دارم ؛ امیدوارم تلاش شما تداوم داشته باشد چرا که نقد سبب اصلاح امور خواهد بود از سویی انتقاد درقالب هنر (ظنز) جاذبه خاصی دارد که مورد توجه مخاطبان است . اما دوستان توجه داشته باشند برخی از ملاحظات لازم را که دغدغه جبهه واقعی اسلام ، انقلاب ، حضرت امام ، مقام معظم رهبری و شهدا است اهتمام ویژه ای داشته باشند.
3
0
..!
Germany
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
"ککش هم نگزید هفته!" نه بابا هفته چیه! "ککش نگزید ماه " تعلق میگیرد به...... به...... به دکتر سلام که با وجود کامنت های فرااااااوووووووون از سوی مخاطبین ذره ای به ابروی مبارک خم نیاورد!!!
13
0
خبرگزاری دانشجو
United Arab Emirates
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
ان شاالله قسمت بعدی دکتر سلام بهد دهه فاطمیه منتشر خواهد شد . دوستان سوال نفرمایند. خبرگزاری دانشجو
10
31
سرباز رهبری
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
آقایی خبرگزاری دانشجو ،آگه واقعا ، یکی از عوامل و دست اندرکاران مجموعه طنز "دکترسلام" هستی،،،این خبر را در سایت بگذارید.......
منتظریم...............بعدشم،اشتباه املایی داری (بهد درستش (بعد)یا علی
یک جهنمی بیکار متوهم بزدل سرهنگ عصر حجری
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
به جهنم
خبرگزاری دانشجو
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اصلا من از دستی اشتباه نوشتم که املای شما تقویت بشه.
فکر نمیکردم شوخی من این قدر آنلایک بخوره.ذوق کردم.مرسی
doctorsalammail@gmail.com
..!
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خو دکتر جون چرا این رو تایید کردی اگه خودتون نگفتید هان؟! نکنه میخواستی ما رو سورپرایز کنی شیطوووون؟؟!
ناشناس
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
اتفاقا جالب بود.چرا تایید نکنه.هر کسی می تونه با شناسنامه بیاد حرفشو بگه
ناشناس
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
من به نظر قبلی 18 مثبت دادم و اعمال شد . چرا ؟ سیستم مشکل داره.
حنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
دکتر سلام خودتم داری تبدیل به دکتر ترین دکتر میشی اصلا دکترترین دکتر قسمت 58 خودتی پس چراااااااا نمی ای به خدا خسته شدم بسکه اومدم ونبودی گفتی یک ماه اخه دادا اینه رسم رفاقت بیخبری رسم دکتر سلامیه دادا چرا نمی فهمی ما عااااااااشقتیم بیا دلمون یه ذره شده برات بیا دیگه..............
14
2
حنی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
دکتر سلام جونم دارم نگرانت میشم نکنه این دولتی ها زیرابتو زذن چراااااا نمی ای حداقل یه خبری از خودت بده از نگرانی در ام...........
21
4
حاج محمد
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
دكي جون پس يعني تا عيد نوروز نمياد؟
محمد چاجایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
کلادمه همه بی سواداوترسوهاوتازه به دوران رسیده ها گرم
25
0
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
خدا قوت
22
3
دکتر امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
دکتر سلام تو این مدت که نبودی چه خبرها که نبود!!! احتمالا بیای قسمت 58 7-8 ساعت راحت جا داره!
22
1
عمو صابرم قم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
خسته نباشید خدایی احمدی نزاد هرچی بود مملکتو دست اجنبی نمیداد
75
7
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
چون اجنبیا با وجود احمدی نژاد نیازی به گرفتن مملکت نداشتن! خودش اندازه چندتا اجنبی مملکتو به باد میداد!
علی مشدی
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
برات متآسفم برادر!!!!!!!!!!!! دین خودت را به دنیای دیگران نفروش یاحق
مسعود
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
بازم خودي بخوره نوش جونش ولي اينكه بدين اجنبي كه ديگه خيلي نامرديه و.....
حمید
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
احمدی نژاد مرد بود
بهزاد
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
بی انصافیه که یکسره کل خدمات اقای احمدی نژاد رو نادیده بگیریم و فقط روی نقاط منفیش دست بزاریم ... بخش عظیمی از کاراش ارزشمند بودن.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
کجایی دکتر سلام! تو این مدت بعضی ها چشم تو رو دور دیدن!!!
23
3
ناشناس
Germany
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
طبق آخرین اخبار مطابق 68 میلیون نظر داده شده تا این ساعت یکسری آدم دانشجو کم سواد بی شناسنامه تازه به دوران رسیده ی همیشه دلواپس، نگران عدم انتشار دکتر سلام شده اند که بدین وسیله به استحضار می رساند دلواپس نبوده ما خودمان می دانیم چه کار می کنیم.

اداره ی کل روابط عمومی دکتر سلام- بخش دیپلماسی عمومی و روابط خارجه
16
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بازگشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت اژدها
تبریک
26
1
خاله...
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
دست و جیغ و هورا!!!
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
امشب 6/10/93 فیلم همه چیز انجاست یک سوتی خفن داد که جون میده برای دکتر سلام
مهدی وضو گرفت برای کشیدن مسح پا پاشو اورد بالا چه نمازی بشه این بعد میگه در خانواده ای بزرگ شده که به مسائل دینی حساس اند
خدایا منو بکش
14
7
ناشناس
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
اشکالی ندارد.
قاسم فغانی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
با سلام، قرار بود یارانه ها متناسب با قیمت آب، برق، گاز و بنزین باشه، ولی خوشبختانه!!!! هر ساله افزایش قیمت رو در این حوزه ها شاهدیم ولی تنها بر منت دولت از پرداخت رایانه ها افزوده می شه نه مبلغ آن، البته تا چند سال دیگه این مبلغ یارانه این قدر بی ارزش میشه که بیشتر مردم آگاهانه و عاشقانه از زیر بار سنگین منت رها شده و انصراف می دهند تا شاید تدبیری شود.یا خیر المسئولین
23
1
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
این یه مقدار یارانه هم از دولت احمدی نژاده
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
سلام. پیشنهادم اینکه در قسمت بعد در مورد خنثی کردن بعضی از فرصت طلبی ها در درگذشت مرتضی پاشایی توسط خانواده وی هم یه اشاره ای بکنین...
22
14
سلام
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
سلام
محمدی
United Arab Emirates
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
سلام آیا مگر هر کس پولدار بود هر کاری خواست میتواند بکند . آقایات قانون مدار و ..... کجایند . یک مشت جاعل و دلال هر کاری دلشان میخواهد میکنند . و براحتی جرم را تشویق هم میکنند آقایان وزیر ورزش ، وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک کدام قانون به شما اجازه داده از جاعل دفاع کنید و نشویق هم بکنید و او را راهی خارج کنید . فرزند بنده در دوران سربازی بدلیل شرایط بد آموزشی دچار بیماری شد که ظاهرا درمان هم ندارد یا بقیه مردم که فرزندانشان جتی در زمان صلح در دوران سربازی مجروح و شهید میشوند چه کسی پاسخگوی آنها است . بنده به سهم حودم از این آقایان نمیگذرم و مطمئنا دیگران هم نخواهند گذشت . محمدی
22
0
کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
سلام
لطفا در قسمت بعدی از برنامه تا ثریا چهارشنبه شب شبکه یک هم استفاده کنید
1
0
مسعود صادقی
Germany
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
خیلی عالیه برنامه تون ادامه بدید ما باهاتون هستیم
5
0
معصومه کرذیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
سلام من بیشتر می خواهم درد دل کنم اصلا نمی توانیم حرف های سیاسی بزنیم مخصوصا در دانشگاه فرهنگیان واینکه تمام ایمیل ها و استفادهایمان از اینترنت برای سیاست دراستخدام درد سر ساز است لطفا یکی برایم آزادی را معنی کند
3
1
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
سلام
چقدر بگوییم
لطفا
خواهشا
جان هر کی که دوست دارید
نسخه mp4 را با کیفیت و حجم زیر 50 مگا بایت هم بگذارید برای اشخاصی که نمی خواهند حجم دانلود بالایی صرف کنند. به خاطر همین موضوع آپارات این کار را می کند مثلا همین قسمت 60 که شما با حجم 134 گذاشتید، آپارات با حجم 53 گذاشته و کلی هم از اپارات دانلود می کنند و به همین علت تعداد دانلود شما کم میشه و از طرفی هم سرعت سایت شما هم به دلیل حجم بالا و تعداد زیاد دانلود پایین می آید.
برای خودتون می گم.
خدا خیرتان دهد.
3
0
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
چرا واقعا بعضی افراد به خودشون اجازه توهین کردن را می دهند ولی اصلا حاضر به شنیدن نظرات دیگران نیستند
خودشون را روشنفکر می دانند اما شعاع دیدشون تا نوک دماغشون است . کسانی که الان دارند پوز داشته هامون را میدهند و سر انها مذاکره می کنند بدانند اگه اون سختی ها نبود الان چیزی هم برای از دست دادن نداشتیم وباید مثل افغانستان قرارداد ننگ می بستیم بجای انرژی هسته ای باید سر خاشاک بیابانها مذاکره می کردیم
باز هم به شما دکتر سلامیها که اجازه حرف زدن دارید ...........
6
0
محمد آرزومند رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
سلام حتما باید دانشجو باشد عضو باشگاه یعنی سواد به دانشجو بودن و مدرک است پیامبرص فرمودند علم بجویید نه مدرک بعضی دانشجوها اصلا نمی توانند یک تحلیل درست از دین و مذهب حقه شیعه و ولایت فقیه و انقلاب داشته باشند فقط درس میخوانند مدرک بگیرند
12
0
مهدی برزگر
Germany
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
ممنون به خاطر بصیرت افزایی مردم.
2
0
م.ب
Germany
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
ممنون
2
0
حمیدرضا فکرآرای
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
لطفا کیفیت فیلم های دکتر سلام را بالا ببرید.یا مثلا دکتر سلام هر قسمت رو با سه کیفیت:
بالا (HD)
متوسط
پایین
روی ساییتتان قرار دهید.
از کار زیبایتان ممنونم.
3
0
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
با سلام و خدا قوت خسته نباشید لطفا از خباثت امریکا وانگلیس در قضایای اخیر هم در دکتر سلام بگنجانید
5
0
العبد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
سلام علیکم
برادر اخوی حاجی بابا از صبح منتظر نسخه 62 هستیم بابا اذان دادن.
7
0
سرباز رهبری
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حرف دل ما رو زدی.....................بذارید دیگه ..........قسمت 62 دکتر سلام رو .................
گروهبان گارسیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
پ 62 چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7
2
فدائی رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اقای صدری نیا کارگردان محترم لطفا صریع تر 62 رو منتشر کنید
9
1
سرباز رهبری
Germany
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
خدا وکیلی؛ اگه امشب منتشر نمیشه، بگید، داریم دیونه میشم از صبح هزار بار سایت Snnرو باز کردم .....................بذارید دیگه
4
5
سحبا
Finland
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
ماعضوشدیم،ولی هنوزنمی دونیم باعضویت ماچه اتفاقی می افته.....
8
2
میر حمید رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
شما با چه حقی، استدلالی، منطقی اول هر مجموعه میگین: این صدای دانشجویان یک ملت است؟؟؟ چرا قکر کردین نماینده کل قشر دانشجو هستین؟؟؟
5
39
سرباز رهبری
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
آقایی (میر حمید رضایی)خیلی ببخسیدا (ما فکر میکنیم؛ مثل شما ( قکر) نمی کنیم؛نوشتی قکر)(شما با چه حقی، استدلالی، منطقی برای اولین نفر خودتون نماینده کل قشر دانشجو می دونید و میگید این مجموعه فاخر را: صدای دانشجویان یک ملت نمی دانید؟؟؟ چرا فکر کردین نماینده کل قشر دانشجو هستین؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عین الدوله
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
من به عنوان یک دانشجو خودم را شریک دکتر سلام میدونم ودکتر سلام نماینده تمام دانشجویان با فهم درک شعور عاقل بالغ سنجیده .......
میر حمید رضایی
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آقای سرباز رهبری: شمایی که به اشتباه تایپی گیر دادی، خودت نوشتی ببخسید (جای ببخشید).جای این که به اشتباه تایپی گیر بدی، حرفمو چند بار میخوندی تا متوجه بشی، بعد جواب میدادی.
به برنامه ای مثل دکتر سلام هیچ وقت حق نداره بگه که "این صدای دانشجویان یک ملت است". این برنامه فقط نظر به عده معدود از دانشجوها هستش، نه کل دانشجوها.
میر حمید رضایی
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آقای عین الدوله: دکتر سلام نماینده یه عده دانشجوی تندرو هستش. اگه دکتر روحانی که اینقدر سعی دارین تخربیش کنین و میگین انتقادپذیر نیستش، انتقادپذیر نبود، فضا رو باز نگه نمیداشت، اصلا نمیذاشت برنامه ای مثل دکتر سلام تولید بشه، چه برسه به اینکه کاریکاتور رجال سیاسی مملکت رو اینطور وقیحانه بکشه. بشینین فکر کنین چرا اینقدر سیاه نمایی؟؟؟
ناشناس
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دوست عزیز میر حمید جان
دانشجویان به نظر من فقط یه قشرن و اونم طالب علم
این فکره ذهنه من و تو هست که قشر بندی،چپ راست و بالا پایینه
شما از دیدگاه دانشجو نگاه کن دوست من
موفق باشید
mahdi
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خلایق هرچه لایق
سرباز رهبری
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
(شما با چه حقی، استدلالی، منطقی برای اولین نفر خودتون نماینده کل قشر دانشجو می دونید و میگید این مجموعه فاخر را: صدای دانشجویان یک ملت نمی دانید؟؟؟ چرا فکر کردین نماینده کل قشر دانشجو هستین؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب بده اگه جوابی داری یا (الکی میگی)
ناشناس
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
دکتر سلام قرار نیست دانشجوهای ملت رو به جون هم بندازه که...
پیشنهادم اینه که بگید این صدای بیسوادهای یک ملت است خوبه؟ دوستان راضی شدند؟ مامان بزرگ منم موافقه. خوشحالم میشه که دکترسلام از طرف او حرف بزنه. من هم که نوه شم و کلللللللللللی درس خوندم موافقم که بی سوادم.خب غائله ختم شد دیگه.
فرهنگسرای نخلستان
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
سلام
کمپین بین المللی طراحی پوستر رحمت للعالمین ( کاملا مردمی )
http://nakhlestan.net/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%AD%D9%85%D8%AA-%D9%84%D9%84%D8%B9%D8%A7/
اگر امکان داره انتشار ش بدین
4
3
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
یک سری عکس جالب دارم چطور براتون بفرستم؟؟
راستی قسمت های 60-61-62 یکم آبکی بود با اینکه اتفاقات خیلی جدی تره ولی کلیپهای قبلیتون عالی تر بود...
به هر حال موفق باشید
خیلی خوبید
15
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سلام
کارگردان محترم مجموعه رو قسمت بندی کردین که بهتر شه اما به نظرم همون مثله قبلا باشه خیلی بهتره،اینجوری به نظرم اگه ادامه بدین یه سری از هواداراتون می پرن و شایدم مسئولین محترم دیگه سنگ نندازن جلو پاتون بجاش از سیاست قیچی استفاده کنند
به نظر من مثله قبلش کنیدخیلی بهتره و جذاب ترم هست ما اونجوری دوست داریم
البته اوستا شمایید.ما پیشنهاد دادیم.
یا علی
10
1
اویس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سلام،خسته نباشید.
به نظر من یک برنامه با موضوع « از کی بپرسم » درست کنید . باید قشنگ بشه.
0
6
عاصی
Germany
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
خدا خیرتون بده
تو رو خدا حواستون به خودتون باشه که چپه نشین
هم اینا چپه تون نکنند(آقایون آزادی بیان)
هم از این متفکرا مهمتر تو رو خدا مواظب نفس تون باشید
خیلی عزیزین
بمولا دوستون دارم
برا منم دعا کنید
2
1
حسن
Germany
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
در جواب او اندیشمندی که به این صدای دانشجویان ... اعتراض داشت

از همونجایی که بعضیا هرجا یه گندی میزنن میگن دانشجوا اینو میگن
مثلا فتنه انگلیسی اصلاحاتی 88
یا قضیه اسراییلی اصلاحاتی 78
یا خیلی گند کاریای دیگه که چهار نفر آدم عشق آمریکا انجام میدن ومیگن دانشجوهای یک ملت
3
1
ناشناس
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
ماشاالله طرف می یاد انتقاد می کنه یه حرفی رو هوا میزنه بعد نمی دونم چرا واینمیسته جوابشو بگیره،دوست عزیز حسن جان قشنگ توضیح دادی،آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
قسمت 64 واقعا فوق العاده بود،خسته نباشید،دمتون گرم
مشدی هستید
6
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
آقا چقد قسمت 66 دکتر سلام مسخره بود
الکی مثـــــــــــــلا این قسمت بد بود :d
واقعا محشر بود،دمتون گرم
4
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
سلام
آقا نمیشه هر روز یه قسمت دکتر سلام داشته باشید؟
ماشاالله با این مسئولینی که ما داریم اگه روزی 2 بارم دکتر سلام بیاد بیرون باز کمه
پتانسیل بالایی دارنند،واقعا کم لطفیه اگه هفته ای یه بار باشه
ما پیشنهاد دادیم،اوستا شما اید
یا علی
4
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ماشاالله ماشاالله واقعا دمتون گرم،وقتی هر وقت قسمت جدید دکتر سلام رو می بینم یاده یه تبلیغی می افتم که می گفت:
هر روز بهتر از دیروز
دوستان در ضمن لینک باشگاه مخاطبان دکتر سلام رو از صفحه اصلی سایت خبرگزاری دانشجو برداشتید،خیلی ها وقتی می خواهند به این جا مراجعه کنند با مشگل رو به رو میشند.
خدا قوت.یا علی
5
1
عطا علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
سلام و خسته نباشید به همه فعالان در ساخت مجموعه بسیار جالب دکتر سلام.میخاستم بدونم چطور میتونم همه قسمتهای دکتر سلام رپرتاژ تهیه کنم
1
0
بهنام سهیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
دمتون گرم
1
1
محمد امین شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
برای ارسال شعر طنز برای جشنواره ، امکان ارسال وجود ندارد . دیروز خانم من ارسال کردند اما امروز پنجره ارسال وجود ندارد . با این که هنوز فروردین تمام نشده است. حیف است اشعار نقظ (نغز) بنده را در جشنواره نیاورید چون در اینصورت جشنوارتان کمی تا قسمتی بی مزه می شود. گفته باشم
1
0
مهدی خواجوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
فقط تشکر
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار