پروانه نمایش «استراحت مطلق» را از خدا می‌گیرم/ با مجلس کاملاً موافقم که وزیر ارشاد باید استیضاح شود
کاهانی در نشست مطبوعاتی مطرح کرد
عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم سینمایی «استراحت مطلق» گفت: از اینکه در جشنواره فجر فیلمم رای نیاورد ناراحت نیستم و پروانه نمایش را سرانجام می‌ گیرم و سعی می‌‌ کنم اگر ارشاد هم به من نداد از خدا بگیرم.
تعداد نظرات: ۲
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
با سلام.
من خودم به شخصه فیلم های آقای کاهانی را دنبال می کنم و از مدت ها پیش بی صبرانه منتظر فیلم جدیدشون "استراحت مطلق" بودم...شهرمون سینما نداره ولی حتما یا میرم شهر دیگری فیلم رو تماشا میکنم و یا حتمن وقتی سی دیش اومد میخرم و چندین بار نگاه میکنم.
فیلم هایی که افای کاهانی میسازند ارزش چندین بار دیدن رو ارند....فیلم "هیچ" فیلم " اسب حیوان نجیبی است" فیلم " بیخود و بی جهت" از بهترین فیلمهایی هستند که تا حالا دیدم...هر کدوم رو چندین بار دیدم...
واقعا که خوب فیلم میسازید اقای کاهانی ....فی امان الله...
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
جناب آقای کاهانی انقدر از خودشون تعریف می کنن که آدم با آلفرد هیچکاک اشتباه می گیرنشون. من هیچ دفاعی از مسئولین ارشاد و جشنواره ی فجر در دو دولت اخیر نمی کنم و چندان فرقی بینشون نمی بینم. اما خسته شدم از پزهای روشنفکری این جماعت سینماگر که جز یه سری داستان تکراری بی سر و ته (ابزورد) چیز دیگری بلد نیستند بسازند و ادعا و بهانه شونم اینه که داریم واقعیت ها رو نشون می دیم. بسه دیگه انقدر واقعیت نشونمون دادید.خودمون صبح تا شب تو خیابون داریم واقعیت می بینیم. وقتی فیلم شما با تصاویر زنده ای که تو خیابون می بینیم فرقی نداره چرا باید وقت و پول هزینه کنیم. شما به عنوان مدعی فرهنگ سعی کن یه راه حلی هم به مردم نشون بدی اگه خیلی دغدغه ی مردم رو داری و البته اگر حرفی برای گفتن داری.
ارسال نظرات
آخرین اخبار