آقای ایوبی! نگذارید جشنواره فجر امسال هم تبدیل به جشنوارۀ «گناه» شود
در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع):
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، خطاب به رئیس سازمان سینمایی و دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر نامه‌ای نوشت.
تعداد نظرات: ۳
سپید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
به نام خدا
با سلام واحترام؛
امسال سال فرهنگ است!
چرا در سینمای ما تغییری حاصل نمی شود؟!!
چرای جلوی اینهمه بدحجابی هاوبی بند وباری ها و بی حیایی ها گرفته نمی شود؟!!
قبلا اگر مانتویی ها را بدحجاب نشان میدادند، حالا پار را فرا تر گذاشته و وقیحانه و بی شرمانه فیلم هایی ساخته می شود که در آن خانمهای چادری نیز موهایشان بیرون است!! بعنوان مثال فیلم "جامه دران"
چون ما در مقابل آنها کوتاه آمده ایم و نهی از منکر نمی کنیم، آنها اینقدر وقیح شده اند و به چادر هم بی حرمتی می کنند و الگوی کثیف خودشان را می خواهند به خانمهای عفیف چادری منتقل کنند و دختران نجیب ما را اول به بدحجابی و سپس به بی عفتی و ... بکشانند!!!
لطفا به گوش مسئولین و مراجع تقلید برسانید.

علمای اسلام به داد اسلام برسید!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
ما برای بقا آفریده شده ایم نه نابودی و نه پایان. ما در سرای دیگر زندگی جاودان خواهیم داشت و البته زندگی میتواند توام با لذت باشد (برای دوستان خدا در بهشت) یا توام با عذاب باشد (برای گنهکارانی که توبه نکرده اند در جهنم) اما لذت بهشت بسیار فراتر از عشق و حال و ارضای نفس و حوری و پری و قلمان می تواند بشود (که نه چشمی دیده نه گوشی شنیده، و نو به نو بر لذتهایش افزوده شود) و عذاب جهنم هم فقط سیخ و قیر و آتش نیست. آتش بر افروخته الهی است که هیزمش آدمیان و سنگ ها (ی مذاب) هستند و برقلبها زده میشود و قلوب را محترق می کند و اگر نسیمی از جهنم به دنیا برسد همه آبهای دنیا را تبخیر می کند . عذاب خدا ناشی از غضب خداست و آسمانها و زمین یارای مقاومت در برابرش را ندارد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
چیزی که امروز حیا را در میان ما چون موریانه دارد نابود می کند بد حجابی بانوان است (آنگاه که حیا رفت دین از بین می رود) . همه ما کم و بیش بانوان بدحجاب درمیان بستگان و آشنایان خود داریم که میتوانیم با زبان نرم و سخن نیکو به ایشان دوستانه بگوییم که برای راحتی آخرت خودشان و روسفیدی در برابر حضرت زهرا حجابی که ایشان می پسندند را رعایت کنند. (همچنین در فضای مجازی میتوانیم به پیجهای مفیدی که گاهی عکس بیحجاب یا بدحجاب میگذارند، برای رضای خدا تذکر دهیم) و همچنین به آقای ایوبی و کارگردانان و بازیگران.
و بگوییم دین اسلام امانتی است در دست ما که اگر ما به آن عمل نکنیم و هرطور دلمان میخواهد بپوشیم و رفتار کنیم خود ما در نابودی آن سهیم خواهیم بود و سر پل صراط و کنار حوض کوثر ندامت سودی نخواهد بخشید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار