دستاوردهای خصوصی سازی مدارس؛ پایین آمدن شأن معلم، از بین رفتن نظارت و به خطر افتادن تربیت دانش‌آموز
کدام تعلیم؛ کدام تربیت؟ -۲‌
در حالی سخنگوی دولت در آخرین اظهارنظرهایش واگذاری مدارس به بخش خصوصی را اقدام سنجیده ای دانست که این واگذاری ها مشکلات زیادی را در پی داشته و انتقادات بسیاری به این طرح جدید آموزش و پرورش وارد است.
تعداد نظرات: ۳
مرتضی فریدونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
نظر ما چیزی جز نظر رهبری مد ظله العالی نیست که فرمودند:
آموزش و پرورش يك دستگاه معمولى و عادى در عرض ساير دستگاه‌ها نيست؛ اين يك مركز اساسى و مهمى است.
اين سازمان، متعهد كارهاى بزرگى است؛
آموزش و پرورش بزرگ‌ترین مجموعه‌ى حکومتى در نظام جمهورى اسلامى است.
توصیه‌ى من به مسئولین محترم و مدیران محترم این است که سند تحوّل را جدّى بگیریم؛ فراتر از اظهارات رسمى؛ در عمل

HE WAS MOALLEM
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
بإسمه تعالی
زمانی که به آموزش و پرورش به عنوان یکی از بنیادی ترین وزارت خانه های این کشور، نگاه اقتصادی شود و آموزش و پرورش به عنوان یک ارگان مصرفی محسوب شود و به فکر سرمایه گذاری ها طولانی مدت نباشیم و فقط به این فکر باشیم که کمی از مخارج دولت بکاهیم ، این می شود وضعیت آموزش و پرورش.
اونوقت انتظار دارید که معلمی با حقوق 500 هزار تومان چقدر به فکر کیفیت آموزش و تعلیم و تربیت باشد.؟
واقعا برای افرادی چون وزیر و مدیران زیر دست او نگرانم که به جای گرفتن بودجه و تامین هزینه های آموزش و پرورش و بهبود کیفیت وضعیت معلمان، فقط به فکر کمبود هزینه ها هستند.
هزینه ها را از وزارت خارجه برای مذاکرات و دنیاگردی مجانی و بی ثمر بگیرید و خرج مملکت کنید و به آرزوهای واهی دل نبندید...
آقای وزیر چطوری آقای هاشمی برای یک پزشک عمومی که در روستا خدمت می کند، حقوق 4 الی 7 میلیونی تامین می کند حال شما نمی توانی به فکر معیشت معلمان باشی.
آموزش و پرورش یک ارگان مهم و حیاتی برای مملکت است و واقعا متاسفم که نمایندگان مجلس اصلا وخامت واگذاری آموزش و پرورش به بخش خصوصی را درک نمی کنند.
کاش یک نفر مثل آقای قاضی زاده هاشمی وزیر آموزش و پرورش می بود.
واقعا ای نظام بزرگ پزشکی به حال شما غبطه می خورم و بلکه حسادت می کنم.
به امید تدبیر و امید در این کابینه...
اللهم عجل لولیک الفرج
rezashirazi
United States of America
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
استخدام معلمان بدون بیمه و کسر 200 هزار تومان برای بیمه تامین اجتماعی اتفاقی است که در شیراز در چندین مدرسه غیر انتفاعی شاهد ان بودم ضمنا یک سری خانم استخدام که نه برای بیگاری موقت گرفته اند کار یاد بگیرند و بعد اگر شد استخدام شوند ببینید حقوق معلمان خصوصی باید از طریق اموزش و پرورش پرداخت شود و مدارس خصوصی مجبور باشند حتی هزینه کلاسهای فوق برنامه خود را جهت واریز به حساب معلمین به حساب آموزش و پرورش بریزند تا نظارتی بر ساعات کاری و نوع حقوق صورت گیرد در مصوبه خصوصی سازی هیچ پیش بینی برای نظارت بر درامد مدارس خصوصی و حقوق معلمان نگردیده است بعضی از کارمندان آموزش و پرورش با حقوقهای چهل یا پنجاه هزار تومان در این مدارس شغل دوم دارند و از گفتن حقیقت سرباز می زنند فقط کسی که سیستمهای کامپیوتری
ارسال نظرات
آخرین اخبار