نقد در فضای آزاد و امن امکان‌پذیر خواهد بود/ در نقد باید به جوهر و ماهیت ماجرا بپردازیم
روحانی در مراسم جایزه کتاب سال:
رییس جمهوری گفت: کسانی که عمری در اقتصاد کار کرده‌اند و هزاران ساعت تدریس داشته‌اند، اقتصاد را بهتر از مدیر یک وزارتخانه تشخیص می‌دهند. باید راه را باز کنیم و سوء ظن‌ها را کنار بگذاریم و از ظرفیت اندیشمندان و صاحبنظران حوزه و دانشگاه استفاده کنیم.
تعداد نظرات: ۳
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
ببخشید از نظر شما نقد چه شکلی است . بابا عمو پورنگ را به خاطر یک حدیث (کلید) از بچه های این مملکت گرفتند.
یا ثارالله
United States of America
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
"در نقد باید به جوهر و ماهیت ماجرا بپردازیم و مدام به کم و کیف نپردازیم، اینکه کفش و رنگ لباسش چطور بود مهم نیست، مهم آن است که نقد کنیم به چه سمتی و به طرف چه نتیجه‌ای حرکت می‌کنیم"
اتفاقا حرکات موزون گاه و بیگاه شما و دیپلماتهاتون در مواجهه با دشمن محل اصلی بحث منتقدان نیست. البته شما خود نیک آگاهید ولی با لفاطی و بازی با کلمات, آگاهانه به دنبال مغلطه کردن و وارونه جلوه دادن حقیقت برای مردم هستید.
جناب رییس جمهور!
ناراحتی ما بیش از آنکه از قدم زدنتان با معشوق باشد از قدم زنتان بر خون شهداست. اینکه قدم را به آغوش شیطان برمیدارید و لبخند میزنید... اینها محل نقد ماست جناب حقوقدان...
و البته شما خود نیک آگاهید...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
ایشان در سخنرانی خود در اصفهان گفتند که 【 اصفهان شهر ملاصدرا 】 !!!

یعنی واقعا جناب رئیس‌جمهور نمیدونن که ملاصدرا شیرازی بوده، در شیراز بدنیا آمده، پدرش حاکم فارس بوده، و بعد از چند سال تحصیل در اصفهان به شیراز برگشته و تا آخر عمر در شهر شیراز در مدرسه معروف خان که به دستور الله‌وردی‌خان ساخته شده بود به تدریس و تالیف کتاب‌های گران‌قیمت‌شون مشغول بودند !؟!؟
و در هفتمین سفرشون از شیراز به مکه مکرمه، در راه بیمار میشن و دنیا رو بدرود میگن !!!!
دست مشاورین روحانی درد نکنه !

◥البته ما بیسوادا نباید دخالت کنیم و دلواپس باشیم...◣
ارسال نظرات
آخرین اخبار