انتقاد شاهزاده سعودی از توافق هستهای احتمالی ایران و ۱+۵
روزنامه «جروزالم پست» نوشت: «ترکی الفیصل» شاهزاده برجسته سعودی از توافق هستهای با ایران انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار بین الملل «خبرگزاری دانشجو» ؛ و به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» ، «ترکی الفیصل» در گفتگو با شبکه بی بی سی گفت هر امتیازی که قدرت های جهانی بر اساس یک توافق هسته ای به ایران بدهند ، از جانب عربستان سعودی و دیگر کشورها دنبال خواهد شد و این امر به خطر گسترش بیشتر فن آوری هستهای منجر خواهد می شود.

وی افزود من همیشه گفته ام هر چه که از این مذکرات بیرون بیاید و هر دستاوردی داشته باشد ، ما نیز به دنبال آنها خواهیم بود.
«ترکی الفیصل» قبلا رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی و سفیر عربستان در واشنگتن و لندن بوده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
نظرات شما
مرگ بر ال سعود اگه توافق نشه باید کار ال سعود را یکسره کنیم شغالهای سعودی هنوز صدای نعره شیرهای فارس را نشنیده اند
پاسخ