خصومت عربستان با ایران با تعرض به زائران به اوج خود رسید/ خسارت‌های مالی توقف اعزام به حج، سعودی‌ها را سرعقل می‌آورد
دیانی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: پیش از این هم عربستان با هم دستی با آمریکا و پایین آوردن قیمت نفت می‌خواست به ایران ضربه بزند و خصومت عربستان با ایران با تعرض به زائران به اوج خود رسیده است.
تعداد نظرات: ۵
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سلام ، بنده از دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان هستم که بناست آخر این هفته برای عمره به عربستان اعزام شویم. از آنجا که معتقدم انصراف بنده به تنهایی خیلی اثرگذاری سیاسی و اقتصادی و...خاصی ندارد در صورت وجود یک جمع قاطع جهت انصراف، حاضرم انصراف خود را اعلام نمایم. لطفا در صورت امکان هرچه زودتر پاسخ بنده را اعلام بفرمایید ، چون اعزام ما چهارشنبه این هفته میباشد.
باقرخان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سلام
آخه انصراف ضررش بیشتر از منفعتشه!
الآن می شه رفت و اونجا و کار تبلیغی انجام داد، با مسلمونای دیگه از کشورهای دیگه همکلام شد، نرفتن به حج عمره در سال برای عربستان ضرر مالی داره ولی اسرائیل و آمریکا حاضرن این هزینه رو به عربستان بدن تا ایرانی ها نرن حج!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ننگ بر کسی که حج هموطن رو رها کنه پول بریزه تو حلقوم این وهابی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ما نیز خواستار برخوردی جدی با سفارت عربستان و احضار سفیر عربستان و برخورد جدی و اعلام عذرخواهی رسمی از سوی دولت عربستان و راهکارهایی مشابه آن هستیم . همچنین دستگاه دیپلماسی هم باید از توجیه کردن این مسئله بپرهیزد و عزت و آبروی ملت ایران را به ملاحظات نادرست سیاسی و مانند آن نفروشد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ههههه خسارت مالی به عربستان؟ نه توروخدا ورشکستشون نکنین. آخه عزیز کسی که این وسط متضرر میشه مافیای ارسال حاجی به حج تو خود ایرانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار