در راستای رفع نقاط ضعف دانشگاهها و بازدید های متعتددی از سوی این مراکز انجام میشود

به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، محمد صادقی مدیرکل سابق دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در این مراسم گفت : مجموعه مدیران و کارکنان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم با صبر و بردباری ، دقت ، و سعه صدر در شنیدن مشکلات مراجعان به این دفتر و در چارچوب قوانین ،درخواست های دانشگاهیان و دانشجویان را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهند.
صادقی اظهار داشت :علاوه بر مراجعات حضوری دانشگاهیان و دانشجویان ، درخواست های مردمی مرتبط با وزارت علوم از طرف مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ، سامانه سامد و سازمان بازررسی کشور نیز به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارت ارسال می شود بطوریکه از آغاز دولت یازدهم ، مجموع نامه های وارده و صادره از این دفتر بیش از ۳۵ هزار نامه است.
وی تاکید کرد: علاوه بر پاسخگویی به شکایات دانشگاهیان و دانشجویان ، این دفتر از وظیفه نظارتی خود بر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی غافل نشد و با همکاری مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی و در راستای رفع نقاط ضعف دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بازدید های متعتددی را از این مراکز انجام داد .
در ادامه این مراسم دکتر محمد حسین ملک احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم ضمن تجلیل از خدمات دکتر صادقی در طول تصدی مدیریت این مرکز ، ابراز امید واری کرد با استفاده از تجارب دکتر صادقی ،خدمات این دفتر با قوت بیشتری از گذشته ادامه یابد.
ملک احمدی تاکید کرد: وی و همکاران این دفتر خواهند کوشید تا با حسن اخلاق و رفتار مناسب ، شکایات مراجعین را ثبت و در اسرع وقت موضوع را پیگری و نتیجه را به اطلاع متقاضی برسانند.
گفتنی است : در پایان مراسم دکتر فریدون حکم ابلاغ مسئولیت وزیر علوم خطاب به دکتر ملک احمدی و لوح قدردانی وی از دکتر صادقی را قرائت و به آنها ارائه کرد.